بازی Company of Heroes 3
علیرضا نظری

قابلیت‌های جدید گیم پلی Company of Heroes 3 اعلام شد

علیرضا نظری 6 شهریور 1401 بدون دیدگاه
668 بازدید

بازی Company of Heroes 3 ابتدا در تابستان سال 2021 توسط استودیو سرشناس Relic معرفی شد و اولین تریلر از آن ویژگی‌های جدیدی به نمایش گذاشت. بازی Company of Heroes 3 این بار نشان می‌دهد که با یک بخش داستانی و گیم ‌پلی گسترده‌تر رو‌به‌رو خواهیم بود. در حالی که در نسخه‌های قبلی، نبردها اغلب در یک منطقه از جنگ جهانی دوم شکل می‌گرفت، اما این‌بار منطقه‌های شمال آفریقا و ایتالیا هم اضافه شده‌اند. به تازگی تریلری توسط توسعه‌دهندگان منتشر شده است که به بخش‌های مختلفی از گیم پلی و فضاسازی آن به صورت فشرده می‌پردازد.

تریلر بازی، تاکتیک‌ها و جناح‌های مختلفی از گیم پلی بخش چند نفره را که به خوبی ارتقا یافته است، به نمایش می‌گذارد. طبق گزارش‌ها بازیکنان آزادی عمل بیشتری را خواهند داشت و این تغییرات باعث می‌شود گیمر‌ها به هر نحوی که بخواهند بازی را پیش ببرند. نیروهای ایالات متحده به عنوان نیرو‌های تهاجمی و سازگار با محیط در بازی توصیف می‌شوند، در حالی که جناح آلمان به صورت دفاعی و خطرناک‌تر محسوب می‌شود. در مقابل، نیرو‌های بریتانیا قرار دارند که به خوبی تعادل را در این زمینه حفظ کرده‌اند.

گیم پلی Company of Heroes 3

گیم پلی Company of Heroes 3

همچنین گفته شده بخش کمپین آفریقای شمالی یک تجربه‌ی کلاسیک تک نفره به مانند نسخه‌های پیشین است، در حالی که کمپین ایتالیا شبیه به سبک بازی Total War و نقشه‌های آن است. همچنین انوع ماموریت‌‌های جدید در بخش چندنفره، تخریب پذیری و مکانیک‌های کاربردی‌تر به بازی اضافه شده است که می‌تواند یک بار دیگر تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای طرفداران این سری رقم بزند.

ابتدا در در سال 2006 اولین نسخه از عنوان استراتژیکی Company of Heroes منتشر شد و به خوبی توانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند و فروش بالایی را برای سازندگان داشته باشد. در کنار آن توانست چندین جایزه به عنوان برترین بازی سبک استراتژی ریل تایم دریافت کند. به دنبال آن هم دو بسته الحاقی به بازی اضافه شدند که در نهایت، سال 2013 استودیو Relic بازی Company of Heroes 2 را منتشر کرد که با واکنش متفاوت بازیکنان و منتقدان مواجه شد و نتوانست به مانند نسخه اول تکرار شود.

هم اکنون قرار است سومین نسخه از سری Company of Heroes توسط شرکت رلیک اینترتینمنت ساخته شده و در 17 نوامبر سال جاری توسط شرکت سگا برای کامپیوتر منتشر شود. باید دید که این بازی می‌تواند یک بار دیگر جلوه‌ی‌های چالش برانگیزی را از جنگ جهانی دوم برای طرفداران این سری تکرار کند یا خیر.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.