بازی Company of Heroes 3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و جزئیات کمپین جنگی Company of Heroes 3 اعلام شد

یحیی رحیمی 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
495 بازدید

استودیو Relic پس از مدت‌ها از جزئیات کمپین داستانی بازی Company of Heroes 3 و تاریخ انتشار این اثر استراتژی جنگی رونمایی کرد. استودیو رلیک می‌گوید که از اشتباهات قبلی درس گرفته و نمی‌خواهد دیگر این اشتباهات را تکرار کند. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار Company of Heroes 3 روز 17 نوامبر (26 آبان) برای کامپیوتر است و مهم‌تر از همه، می‌توانید از همین لحظه به محتوای جدید به نام مأموریت آلفا دسترسی پیدا کنید.

برای اولین بار، محتوایی که طرفداران مدت‌هاست درخواست آن را دارند اضافه شد. مأموریت در شمال آفریقا و نبرد میان سربازان آلمانی (DAK) با هدایت ژنرال ارویل رومل در مقابل سربازان بریتانیایی است که جزئیات آن نمایش داده شد. این مأموریت به‌صورت رایگان در دسترس است و کافی است به وب‌سایت اصلی سر بزنید، اکانت Relic خود را بسازید و سپس Mission Alpha را به‌حساب استیم خود لینک کنید.

بازی نهایی همراه چهار دسته مختلف منتشر می‌شود و دو تجربه تک‌نفره نیز در کمپین نهایی Company of Heroes 3 ارائه می‌شود؛ یکی از آنها مربوط به ایتالیا و دیگری نیز مأموریت شمال آفریقا است. کمپین مربوط به ایتالیا از روند تازه‌ای به سبک سندباکس استفاده می‌کند و تمرکز خاصی روی تصمیمات شخصی دارد؛ دیگر کمپین داستانی، جنبه روایی دارد و داستان ویژه‌ای را روایت می‌کند. استفاده از مراحل داستانی در این کمپین باعث شده تا استودیو Relic از همان سبک بازی‌های پیشین مجموعه استفاده کند.

تاریخ انتشار Company of Heroes 3

کمپین بازی Company of Heroes 3

Relic در مورد مأموریت شمال آفریقا گفت که این بخش از بازی، فرصتی برای طرفداران قدیمی است که بتوانند تجربه‌ای کلاسیک داشته باشند. از آنجایی که افراد قدیمی، همچنان روند بازی‌های پیشین را به خاطر دارند؛ انتشار یک تجربه آشنا از نظر فرم و ساختار اهمیت پیدا کرده است. گفتنی است این کمپین داستانی برخلاف بازی‌های پیشین از دید سربازان روایت می‌شود و جنبه انسانی گرفته است.

استودیو و شرکت سگا تائید کرده‌اند که توجه ویژه‌ای به روایت داستانی در سومین بازی این مجموعه استراتژی دارند. انتشار بازی Company of Heroes 2 در سال 2013 با انتقادات فراوانی از سوی بازی‌کنان همراه شد و بسیاری چهره‌ای که توسعه‌دهنده از سربازان روسی نشان داده بود را نادرست پنداشتند و نسبت به آن اعتراض کردند. استودیو می‌گوید که از اشتباهات درس گرفته است. کارگردان بازی می‌گوید که بازی‌کنان روسی از این کمپین رضایت نداشتند و ما باید این بار به سلیقه آنها احترام بگذاریم.

بسیاری از بازی‌کنان، استودیو Relic را متهم به تحریف تاریخ و روایت جنگ جهانی دوم از دیدگاه ایالات‌متحده کردند. استودیو از حساسیت جهانی باخبر است و نمی‌خواهد این اتفاق در مورد جنگ شمال آفریقا تکرار شود. Relic نمی‌خواهد که این جنگ را همانند جنگی پاک و بدون تنفر نشان دهد. همان‌طور که ابتدا هم خواندید، تاریخ انتشار بازی Company of Heroes 3 روز 17 نوامبر (26 آبان) برای استیم است. اولین بسته الحاقی بازی نیز سال 2023 منتشر خواهد شد.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.