سری Yakuza ایکس باکس گیم پس
محمد صادق شجاعی

تمامی بازی‌های سری Yakuza به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شد

محمد صادق شجاعی 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
454 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، پس از گذشت چند ماه از خروج سه بازی سری یاکوزا از سرویس ایکس ایکس باکس گیم پس، به واسطه بازگشت بازی‌های Yakuza 0 ،Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2، هم‌اکنون می‌توانید تمامی بازی‌های سری Yakuza را از طریق سرویس مذکور تجربه کنید.

در تاریخ 31 دسامبر 2021 (10 دی 1400) بازی‌های یاکوزا 0، یاکوزا کیوامی 1 و یاکوزا کیوامی 2 از مجموعه آثار موجود روی سرویس Xbox Game Pass حذف شدند. این سه اثر جزو بهترین بازی‌های سری یاکوزا هستند که بدون شک طرفداران سبک اکشن ماجراجویی و Beat ’em up از آن‌ها لذت خواهند برد. بازی Yakuza 0 که پیش‌درآمد سری Yakuza محسوب می‌شود، سهم بسزایی در شهرت مجموعه مذکور در دیگر کشورها داشته است. بازی یاکوزا 0 بهترین گزینه برای شروع سری یاکوزا است و به خوبی می‌تواند شما را با دو شخصیت اصلی این مجموعه یعنی کازوما کیریو و گورو ماجیما آشنا کند. پس از موفقیت‌های بازی یاکوزا 0، شرکت Sega و استودیو Ryu Ga Gotoku تصمیم گرفتند که در قالب بازی‌های Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 اقدام به ارائه نسخه ریمیک دو بازی اول سری یاکوزا کنند.

حال با بازگشت هر سه بازی یاکوزا 0، یاکوزا کیوامی 1 و یاکوزا کیوامی 2 به سرویس ایکس باکس گیم پس و قرار گرفتن آن‌ها در کنار بازی‌های Yakuza 3 ،Yakuza 4 ،Yakuza 5 ،Yakuza 6: The Song of Life و Yakuza: Like a Dragon، این فرصت را خواهید داشت که بدون هزینه اضافه و تنها در قالب اشتراک سرویس مذکور به تمامی بازی‌های سری Yakuza دسترسی داشته باشید.

با این وجود که هر یک از بازی‌های سری یاکوزا به واسطه سرویس Xbox Game Pass قابل تجربه هستند، اما همچنان مجموعه فرعی آن یعنی سری Judgment در اختیار مشترکین سرویس مذکور قرار نگرفته است. در بازی‌های Judgment و Lost Judgment که تجربه‌ای کارآگاهی و متفاوت از سری Yakuza هستند، به عنوان تاکایوکی یاگامی باید پرونده‌هایی را حل کنید. هم‌اکنون بازی‌ جاجمنت با قیمت 40 دلار و بازی لاست جاجمنت با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد.

سری Yakuza ایکس باکس گیم پس

Yakuza: Like a Dragon سری Yakuza را تغییر داده است

به پایان رساندن بازی‌های Yakuza Kiwami، Yakuza 0 و Yakuza Kiwami 2 به ترتیب 30 ساعت، 17.5 ساعت و 18.5 ساعت زمان خواهند برد. در صورتی که قصد ندارید تمامی بخش‌ها را تجربه و به اصطلاح 100 درصد کنید، می‌توانید با اختصاص 65 ساعت این سه اثر را به پایان برسانید.

لازم به ذکر است که تازه‌ترین اثر سری Yakuza یعنی بازی Yakuza: Like a Dragon تغییرات مختلفی را در این مجموعه ایجاد کرده است. در حالی که سری Judgment پیرو گیم پلی آثار پیشین سری یاکوزا است، مبارزات بازی مذکور به صورت نوبتی انجام می‌شوند. مبارزات بازی‌های سری Yakuza، از بازی Yakuza 0 تا بازی Yakuza 6: The Song of Life، به صورت هم‌زمان و به شیوه Beat ’em up هستند. علاوه بر این آثار مختلف سری یاکوزا دارای مینی‌گیم‌ها و حتی دستگاه‌های آرکید هستند که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.

در صورتی که اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس را در اختیار ندارید، می‌توانید با پرداخت مبلغ 20 دلار هر یک از بازی‌های یاکوزا 0، یاکوزا کیوامی 1 و یاکوزا کیوامی 2 را خریداری کنید. همچنین نسخه ریمستر هر یک از بازی‌های یاکوزا 3، یاکوزا 4 و یاکوزا 5 با قیمت 20 دلار به فروش می‌رسد که می‌توانید هر سه آن‌ها را در قالب بازی The Yakuza Remastered Collection در ازای پرداخت مبلغ 40 دلار خریداری کنید. بازی‌های Yakuza 6: The Song of Life و Yakuza: Like a Dragon به صورت جداگانه و در صورت پرداخت به ترتیب 20 دلار و 60 دلار قابل خریداری هستند.

نظر شما در مورد فراهم شدن زمینه تجربه تمامی بازی‌های سری Yakuza از طریق سرویس Xbox Game Pass چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه بوده و آن را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما اضافه شدن سری یاکوزا به سرویس ایکس باکس گیم پس چه تاثیری رو تعداد بازیکنان آن داشته است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.