Judgment
یحیی رحیمی

بازی Lost Judgment معرفی شد: هر آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 18 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
880 بازدید

شرکت Sega و استودیو Ryu Gotoku از نسخه بعدی سری بازی Judgment رونمایی کردند. بازی Lost Judgment توسط استودیویی ساخته می‌شود که مسئولیت تولید سری بازی Yakuza را بر عهده داشت. همراه ما باشید تا تمامی اطلاعات منتشرشده از بازی را دوره کنیم.

داستان و شهر جدید Lost Judgment

بازی Lost Judgment مانند دیگر عناوین اکشن شرکت Sega و توشیرو ناگوشی، دارای یک داستان بی‌نظیر شامل قتل، معما و جبهه‌گیری سیاسی نسبت به کشور ژاپن است. این بازی شمارا در نقش تاکایوکی یاگامی قرار می‌دهد که یک کارآگاه خصوصی است و به دنبال حل پرونده‌های مختلف در کشور ژاپن است. او خود را دولت ژاپن جدا کرده و تنها پرونده افرادی را قبول می‌کند که قانون از آن‌ها حمایت نمی‌کند.

نسخه دوم سری Judgment یک همکار هم برای یاگامی به نام Masaharu Kaito اضافه کرده است. او قبلاً عضو گروه یاکوزا بوده است و کاملاً از گروه‌های شرور سطح شهر آگاه است. بازی ابتدا مزه انتقام را به خورد طرفداران خواهد داد و سپس وارد تئوری توطئه خواهیم شد و با سیستم حقوقی فاسد ژاپن آشنا خواهیم شد. هر چه تعداد قربانیان این سیستم حقوقی افزایش پیدا می‌کند، کارآگاه یاگومی به حقیقت نزدیک‌تر می‌شود و بالاخره به جدال کلیشه‌ای میان قانون و عدالت پایان می‌دهد.

بازی Lost Judgment علاوه بر شهر کاموروچو، یک منطقه کاملاً جدید از شهر یوکوهاما را اضافه کرده است. این شهر جدید فضای کاملاً متفاوتی با آنچه در نسخه اول بازی دیدیم دارد. در طول بازی با بخش‌های مختلف و تاریک شهرهای توکیو و یوکوهاما آشنا خواهید شد و تجربه‌ای بی‌نظیر دریافت خواهید کرد که تنها استودیو RGG قادر به خلق آن است.

گیم پلی بازی Lost Judgment

این بازی مانند نسخه اول، یک اثر اکشن سوم شخص است و بازیکنان می‌توانند میان استایل های مختلف مبارزه جابه‌جا شوند. یکی از فنون مبارزه، Crane نام دارد که مخصوص جدال با دشمانی است که به‌صورت گروهی حمله می‌کنند. Tiger دیگر سبک مبارزه است که مخصوص نبردهای تن‌به‌تن است و می‌تواند حریف‌های تکی را تار و مار کند. نسخه دوم یک سبک مبارزه جدید به نام Snake را هم اضافه کرده که از روی مار الگوبرداری شده است.

سبک مبارزه Snake مخصوص جدال با دشمنانی است که از سلاح استفاده می‌کنند و با کاتانا می‌خواهند سر از تن شما جدا کنند. این تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا بدون دریافت هیچ صدمه‌ای، دشمنان را از بین ببرید. استودیو همچنین المان‌های پارکور را بیشتر کرده و می‌توانید روی دیوار حرکت کنید و از موانع پیش رو بالا بروید.

یکی از ویژگی‌های جدید بازی، افزودن یک دبیرستان به نقشه بازی است. این مکان نقش همان خانه اصلی را دارد و فعالیت‌های مختلفی مانند بوکس، رقص و بازی با ماشین‌های کنترلی را دربر می‌گیرد. Lost Judgment از ویژگی‌های سری بازی Yakuza هم استفاده کرده اما بیشتر به سمت ژانر نقش‌آفرینی قدم برداشته و راه خود را به این شکل از سری محبوب یاکوزا جدا کرده است.

lost-judgement

تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی

شرکت Sega در آخر از پلتفرم‌های هدف بازی Lost Judgment رونمایی کرده است. این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن، ایکس باکس وان و Xbox Series X / S منتشر خواهد شد. انتظار رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 برای کنسول‌های نسل نهم باشید. اگر دنبال نسخه PC می‌گردید باید بگوییم که استودیو فعلاً هیچ برنامه‌ای برای انتشار این نسخه ندارد. شایعاتی وجود دارد که Judgment برای PC منتشر شود اما باید ببینیم چه خواهد شد.

بازی Lost Judgment در دو نسخه مختلف و همراه قابلیت سیزن پس در روز 24 سپتامبر 2021 برابر با 2 مهر 1400 منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.