سونیک Sonic Toys Party بازی Fall Guys
آیدا امشاسفند

بازی Sonic Toys Party با روندی مشابه فال گایز لو رفت

آیدا امشاسفند 6 فروردین 1403 بدون دیدگاه
118 بازدید

در تریلر جدیدی که لو رفته، اطلاعاتی از بازی Sonic Toys Party که تقریبا مشابه بازی فال گایز به نظر می‌آید، منتشر شده است. سونیک (Sonic the Hedgehog) یکی از شخصیت‌هایی است که تقریبا همه آن‌را می‌شناسند. خارپشت آبی رنگی که می‌تواند با سرعت بسیار بالایی حرکت کند و خاطرات ما را با سگا گره زده است. به تازگی یک تریلر از گیم‌پلی جدیدترین بازی این شخصیت و نام احتمالی آن لو رفته که باعث شده فکر کنیم این بازی به شدت قرار است شبیه فال گایز (Fall Guys) باشد. گیم‌پلی این اثر با نام احتمالی بازی Sonic Toys Party، در تریلر ژاپنی جدیدی که از این بازی به بیرون درز کرد مشخص بود و اگر این اطلاعات واقعی باشد، شایعاتی که قبلا از ساخت این عنوان منتشر شده بود تایید می‌شوند.

در سکانس‌های گیم‌پلی کوتاهی که منتشر شد، می‌توانیم تم سونیک همیشگی را مشاهده کنیم و می‌بینم که خارپشت آبی‌رنگ مشهور بر اساس مرحله‌ایی که در آن است در این مسیر‌ها رفت و آمد می‌کند. با این‌که نمی‌توان منکر شباهت بازی Sonic Toys Party و فال گایز شد، به نظر می‌رسد بازی جدید سونیک توانسته با استفاده از شرایطی خود را از این بازی متمایز کند. برخلاف Fall Guys، بازی جدید سونیک دارای پلتفرم‌هایی سه بعدی برای مبارزه با باس‌های اصلی خود بوده که از سری اصلی الهام گرفته شده‌اند و همچنین مکانیک‌های گیم‌پلی مختلفی را در خود گنجانده، از تکنیک‌های حمله به دشمنان تا جا خالی دادن به حملات آنها یا عبور از موانع مختلف.

سونیک Sonic Toys Party بازی Fall Guysجزئیات بیشتر از بازی Sonic Toys Party

تریلر مذکور قبل از این‌که راه خود را به رسانه‌ها باز کند، توسط اکانت یوتیوبی به نام The Sonic Show منتشر شد و این اکانت تا حد امکان در ویدویی جزئیات تریلر را بررسی کرده است. به نظر می‌رسد این بازی برای موبایل منتشر شده و The Sonic Show به این مسئله اشاره دارد که مود‌های مختلفی در بازی وجود دارد و احتمالا یک بتل پس‌ هم در این بازی گنجانده شده است. با توجه به تریلر لیک شده و مقدار محتوایی که در این ویدیو وجود دارد، اگر بازی تا اواخر امسال منتشر شود تعجبی نخواهد داشت و سگا هنوز هیچ بازخوردی نسبت به شایعات نداشته است.

البته همه می‌دانیم که سگا برنامه‌های بیشتری برای بازی‌های موبایلی خود دارد پس احتمال این مسئله هم وجود دارد که فقط یک کمپین بازاریابی برای بازی‌های دیگر سگا باشد چون با روند این شرکت همخوانی دارد. در کنار همه مسائل از آنجایی که تاکنون چیزی تایید نشده است، این امکان وجود دارد که Sonic Toys Party برای رایانه شخصی و کنسول‌ها هم عرضه شود.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.