دانلود بازی Lost Judgment برای PS5
دانلود بازی Lost Judgment برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Lost Judgment برای PS5

پارسی گیم 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,364 بازدید

دانلود بازی Lost Judgment برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Yakuza برای بسیاری از بازیکنان آشنا و محبوب بوده و در طول سال‌های مختلف، طرفداران زیادی راه برای خودش دست و پا کرده است. این بازی ژاپنی، به دلیل داستان‌پردازی مناسب، شخصیت‌های به‌یادماندنی، گیم پلی اکشن و مهیج که تمرکز زیادی بر مبارزات تن‌به‌تن داشت و همچنین فعالیت‌های فرعی متنوعی که در دسترس بازیکن قرار می‌داد به‌شدت در صنعت بازی‌های ویدیویی موفق ظاهر شد. حال استودیو SEGA دست به ساخت یک اسپین آف از این سری محبوب زده تا هم طرفداران قدیمی و بی‌شمار Yakuza را جذب کند و هم افراد جدید را. این اسپین آف با نام Lost Judgment شناخته شده و در سبک اکشن ماجرایی، شما را در قدم‌های یک کارآگاه قرار می‌دهد.

داستان بازی در ژاپن روایت شده و شما نقش یک کارآگاه خصوصی به اسم Takayuki Yagami را بازی خواهید کرد که در حال بررسی پرونده یک جنایت‌کار بوده که متهم به قتل و تجاوز است. این پرونده نقاط گنگ زیادی داشته و شما باید به‌خوبی تمامی مدارک و شواهد آن را بررسی کنید. رسیدگی به این پرونده شخصیت اصلی داستان را درگیر ماجراهای اکشن و جذابی می‌کند که شما در تمامی آن‌ها همراه او خواهید بود؛ اما آیا آماده هستید؟

گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن است که با سه کلاس مختلف از ورزش‌های رزمی با نام‌های Snake، Crane و Tiger شناخته می‌شود. همچنین رسیدگی و پیدا کردن سرنخ‌های مختلف نیز به‌عنوان یک کارآگاه وجود داشته که عمق بسیار زیادی دارد. برای مثال استفاده از پارکور برای حرکت در محیط‌های بازی، تعقیب مخفیانه افراد مشکوک، جست‌وجو در محل جرم و…. ازجمله این ویژگی‌ها هستند. همچنین به ابزارها و تجهیزاتی مانند وسیله شنود، دستگاه تولید پارازیت، سگ تجسس و… نیز دسترسی خواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی که همانند بازی Yakuza است، حجم بسیار بالا و متنوع از فعالیت‌های فرعی بوده که در سطح شهر می‌توانید انجام دهید. اسکیت بورد سواری، بازی‌های واقعیت مجازی در شهربازی، زمین گلف، دارت، کلوپ بوکس، کنترل ماشین‌های رباتی، کلوپ رقص و… که تعداد آن‌ها خارق‌العاده است و خودشان به‌تنهایی می‌توانند یک بازی مجزا را تشکیل دهند. گرافیک امروزی و زیبای بازی هم تمامی این فعالیت‌ها، از مأموریت‌های کارآگاهی اصلی گرفته تا سرگرمی‌های فرعی متنوع را لذت‌بخش‌تر می‌کند تا تجربه کاملی از این عنوان اکشن و ماجرایی پرمحتوا داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری بازی‌های Yakuza را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Put Yagami’s distinct martial arts forms to the test in order get to the bottom of the case. Harness the Crane, Tiger, and new Snake stance, a graceful style that can deflect and return an opponent’s strikes, using their energy against them. Employ Yagami’s arsenal of detective tricks with new gadgets, stealthily tracking suspects, and crafty methods of infiltration. Leave no stone unturned in pursuit of the truth as you take on cases in both Tokyo and Yokohama.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 45 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.