بازی Guardians of the Galaxy
یحیی رحیمی

کرک بازی Marvels Guardians of the Galaxy منتشر شد

یحیی رحیمی 10 تیر 1401 بدون دیدگاه
935 بازدید

پس از آنکه امپرس خبر از شروع مرحله تست و آزمایش کرک بازی Marvels Guardians of the Galaxy داد؛ کرک سالم در اختیار علاقه‌مندان به بازی کامپیوتر قرار گرفت. امپرس تنها فردی است که قفل امنیتی دنوو را دور می‌زند و کرک بازی‌ جدید را منتشر می‌کند. این فرد در طی هفته‌های اخیر فعالیت زیادی داشته و تقریباً هر هفته یک کرک جدید منتشر کرده است؛ طبق آخرین اخبار بازی، کرک بازی محافظان کهکشان نیز در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش پارسی گیم، کرک بازی Marvels Guardians of the Galaxy با دور زدن Devuno v14 به همراه قفل استیم منتشر شده است. استفاده از دنوو باعث شد تا امکان کرک کردن در هنگام انتشار ممکن نباشد؛ البته امپرس بدون دریافت هزینه، هیچ بازی را کرک نمی‌کند و این مسئله باعث انتقاداتی میان کاربران ردیت شده که این بار به آن‌ها پاسخ داده شده است. امپرس تنها گروهی است که هر بار بیانیه‌ای خطاب به گیمرها منتشر می‌کند و این کار هر بار جنجال تازه‌ای به راه می‌اندازد.

کرک بازی Marvels Guardians of the Galaxy

کرک بازی Guardians of the Galaxy

گفتنی است کرک بازی محافظان کهکشان به دلیل پرداخت 500 دلار از سوی یکی از طرفداران به نام Bob ممکن شده و امپرس از او تشکر کرده است. این فرد همچنین پیامی برای کاربران ردیت دارد و معتقد است که حمایت از توسعه‌دهنده موردعلاقه لازم است و اگر شما از بازی لذت می‌برید و ساعات زیادی را صرف می‌کنید؛ خرید بازی می‌تواند حمایت مناسبی از توسعه‌دهندگان باشد. وی در ادامه نوشت که ناشران و برنامه‌نویس‌های دنوو را کنار بگذارید و به این دقت کنید که بازی Marvels Guardians of the Galaxy با زحمت زیادی ساخته شده و توسعه‌دهندگان با شور و علاقه زیادی آن را ساخته‌اند.

این فرد همچنین محافظان کهکشان را با مارول اونجرز مقایسه کرده و بازی اونجرز را «زباله» نامیده است و باور دارد که نباید این دو را با یک چشم نگاه کرد. به هر حال اگر از بازی لذت می‌برید، حمایت از توسعه‌دهنده همیشه پیشنهاد می‌شود. امپرس در آخر، سرنخی از بازی بعدی در توضیحات قرار داده که مفهوم اصلی آن مشخص نیست. او نوشته است:‌ «منصرف شدن با یک فنجان دیگر». عده‌ای گفته‌اند که منظور او بازی Dying Light 2 است و عده‌ای نیز می‌گویند که بازی FIFA 22 کرک می‌شود. در حال حاضر نمی‌توان در مورد هیچ‌کدام نظر قطعی داد.

به‌منظور نصب کرک Marvels Guardians of the Galaxy کافی است بازی را از پارسی گیم دانلود کنید و سپس فایل Setup.exe را اجرا کنید. پس از آنکه فرایند نصب بازی تکمیل شد؛ وقت آن است که محتویات پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی کپی کنید. یادتان باشد که آنتی ویروس ممکن است فایل کرک را پاک کند و بهتر از است موقع نصب آن را خاموش کنید. مانند همیشه منتظر خبرهای بیشتر در مورد کرک جدید باشید. برای شروع دانلود بهتر است نگاهی به سیستم مورد نیاز Guardians of the Galaxy بیندازید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کرک بازی Marvels Guardians of the Galaxy را چطور نصب کنم؟

به‌منظور نصب کرک Marvels Guardians of the Galaxy کافی است بازی را از پارسی گیم دانلود کنید و سپس فایل Setup.exe را اجرا کنید. پس از آنکه فرایند نصب بازی تکمیل شد؛ وقت آن است که محتویات پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی کپی کنید. یادتان باشد که آنتی ویروس ممکن است فایل کرک را پاک کند و بهتر از است موقع نصب آن را خاموش کنید.

۱
بازی بعدی که امپرس کرک می‌کند چیست؟

امپرس در آخر، سرنخی از بازی بعدی در توضیحات قرار داده که مفهوم اصلی آن مشخص نیست. او نوشته است:‌ «منصرف شدن با یک فنجان دیگر». عده‌ای گفته‌اند که منظور او بازی Dying Light 2 است و عده‌ای نیز می‌گویند که بازی FIFA 22 کرک می‌شود. در حال حاضر نمی‌توان در مورد هیچ‌کدام نظر قطعی داد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.