بازی God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

کوری بارلوگ درخواست صبر بیشتر از طرفداران God of War: Ragnarok دارد

یحیی رحیمی 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
205 بازدید

شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد تاریخ انتشار God of War: Ragnarok بالا گرفته است و افراد مختلفی در شبکه‌های اجتماعی از عدم اعلام این تاریخ اظهار نارضایتی کرده‌اند. جیسون شرایر در پاسخ به یکی از کاربران نوشت که سونی قرار بود این هفته یک برنامه ویژه داشته باشد و از تاریخ انتشار گاد آو وار رگناروک رونمایی کند؛ اما این برنامه لغو شده و به تاریخ دیگری سپرده شده است. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، در پاسخ به شایعات از طرفداران خواست اندکی بیشتر منتظر بمانند و دندان روی جگر بگذارند.

به گزارش پارسی گیم، کوری بارلوگ در صفحه توییتر خود به شایعات اخیر در مورد تاریخ انتشار God of War: Ragnarok واکنش نشان داد. هیجان طرفداران به حدی افزایش یافته که می‌تواند به روند توسعه و نسخه نهایی آسیب بزند. بارلوگ در این مورد نوشت:‌ «عزیزان، اگر به اختیار من بود که تمام اطلاعات ممکن که از آن باخبر هستم را منتشر می‌کردم؛ اما این در دست من نیست و در نتیجه لطفاً منتظر بمانید».

بارلوگ در ادامه افزود: «قول می‌دهم که همه‌چیز در زودترین زمان ممکن در اختیار شما قرار گیرد. ما برای شما و به خاطر شماست که بازی می‌سازیم». از صحبت‌های کارگردان گاد آو وار می‌توان این‌طور برداشت کرد که بنا به دلیل مشخصی، اطلاعات جدید در مورد بازی ارائه نمی‌شود. یکی از افشاگران در توییتر نوشت که سونی به دنبال نمایش گیم پلی God of War: Ragnarok در هفته‌های آینده است تا طرفدارانی که مدت‌هاست منتظر هستند؛ دست‌خالی نماند و هیجان آن‌ها برای بازی افت نکند.

تاریخ انتشار God of War Ragnarok

آخرین شایعات God of War: Ragnarok

توییتر در هفته‌های اخیر میزبان شایعات مختلف در مورد تاریخ انتشار God of War: Ragnarok بوده است. ابتدا گفته شد که قسمت جدید State of Play سونی در تاریخ 30 ژوئن برگزار می‌شود؛ اما این شایعه اشتباه از آب درآمد و سونی چنین برنامه‌ای را معرفی نکرد. شرایر در واکنش به اتفاقات اخیر گفت که برنامه سونی تغییر یافته و این قسمت تأخیر خورده است؛ اما خبرهای مهمی در راه هستند و انتشار گاد آو وار رگناروک همچنان برای آبان امسال برنامه‌ریزی شده است. کارگردان بازی نیز مدتی پیش، انتشار ادامه ماجرای کریتوس و آترئوس در سال جاری میلادی را تائید کرده بود.

تام اندرسون پس از صحبت‌های جیسون شرایر نوشت:‌« سانتا مونیکا و سونی در حال آماده‌سازی چیزی هستند که به طرفداران گاد آو وار جان تازه‌ای ببخشد». یکی از کاربران از او پرسید که آیا شاهد انتشار مطلب جدید و تریلر گیم‌پلی خواهیم بود و او در پاسخ نوشت که حتی خبری از تریلر گیم‌پلی نیست. در ادامه The Snitch از افشاگران مشهور سونی به شایعات دامن زد و اظهار کرد که امروز یا فردا، اطلاعات مهمی در مورد بازی منتشر می‌شود. بازی God of War: Ragnarok در حال حاضر برای PS4 و PS5 در دست تولید است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.