یحیی رحیمی

برچسب «تنها روی پلی استیشن» از صفحه فروشگاهی بازی God of War برداشته شد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1399 بدون دیدگاه
835 بازدید

سونی بدون شک در حال فکر به ایده عرضه بازی های انحصاری خود روی پلتفرم PC دارد. مدیر استودیوهای سونی مدتی پیش تایید کرد که سونی به دنبال عرضه تمامی انحصاری های خود روی پلتفرم PC نیست و بازی Horizon Zero Dawn به نوعی یک استثناء بود. اخیرا یک سری تغییرات روی وب سایت پلی استیشن انجام گرفته است و به نظر می سد که بازی God of War نیز به زودی راه Horizon را ادامه خواهد داد.

وقتی که به صفحه مخصوص God of War روی نسخه آمریکایی وب سایت پلی استیشن نگاه می کنید، عبارت «تنها روی پلی استیشن» را نخواهید دید. این برچسب بازی های انحصاری سونی را در دیگر بازی ها جدا می کرد و تمامی بازی های دیگر چنین برچسبی دارند. البته این به معنی آن نیست که حتما اتفاقی بزرگ در راه است.

اگر نگاهی به بازی های دیگر مانند Days Gone و Marvel’s Spider-Man بیندازید، می بینید که همگی این برچسب را دارند اما بازی هایی مانند Horizon و Death Stranding که نسخه مخصوص PC آن‌ها در راه انتشار است، چنین برچسبی ندارند و این عبارت از صفحه این بازی ها پاک شده است. حالا اگر نگاهی به آرشیو اینترنت بیندازیم، می بینیم که عبارت روی صفحه بازی خدای جنگ وجود داشته است.

اما این چه معنی می تواند داشته باشد؟ اولا باید بگوییم که ممکن است سونی اشتباه کرده باشد زیرا که با نگاه به نسخه مخصوص کشورهای دیگر مانند استرالیا، این عبارت دیده می شود. هر چند کارگردان بازی به نام Cory Barlog مدتی پیش از تمایل خود برای عرضه این بازی روی PC گفته بود اما چنین تصمیمی در دست او نیست و باید افراد بالارتبه سونی این تصمیم را اتخاذ کنند. او به شوخی گفته بود که: «من کوجیما نیستم»

باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.