سری Need for Speed بازی Need for Speed: Unbound
محمد صادق شجاعی

شایعه: بازی Need for Speed: Unbound ماه آینده معرفی می‌شود

محمد صادق شجاعی 7 تیر 1401 بدون دیدگاه
465 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شایعاتی در رسانه‌های مختلف مخابره شده که از معرفی بازی جدید سری Need for Speed (نید فور اسپید) تحت عنوان بازی Need for Speed: Unbound در ماه آینده خبر می‌دهند.

اوایل سال جاری شرکت EA اعلام کرد که امسال رویداد سالیانه EA Play Live برگزار نشده و در عوض رونمایی از محصولات جدید این شرکت به شکل‌های دیگری انجام خواهد شد. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن‌ها در ماه آینده میلادی تعدادی از بازی‌های جدید شرکت الکترونیک آرتز رونمایی می‌شوند.

به‌تازگی تام هندرسون، اینسایدر مشهور، ادعا کرده است که ریبوت سری Skate در ماه جولای معرفی خواهد شد. حال مشخص شده بازی مذکور تنها محصول جدید شرکت EA نیست که در ماه آینده رونمایی می‌شود. با استناد به گزارش تازه‌ای که در رسانه Exputer منتشر شده، تام هندرسون اعلام کرده بازی جدید سری Need for Speed یکی از آثاری خواهد بود که شرکت الکترونیک آرتز آن‌ها را در ماه جولای رونمایی و معرفی خواهد کرد.

نکته جالب توجه این است که تام هندرسون در گزارش خود جزئیات منتشر شده در اوایل سال را تایید کرده است. بر این اساس، بازی جدید سری نید فور اسپید دارای سبک طراحی خاص و شبیه انیمه‌ها است. همچنین تام هندرسون اعلام کرده که طراحی شخصیت‌های بازی Need for Speed: Unbound شبیه به مجموعه تلویزیونی The Boondocks است.

سری Need for Speed بازی Need for Speed: Unbound

بازی بعدی سری Need for Speed دارای بخش چندنفره خواهد بود

تام هندرسون در گزارش خود از امکان رو‌یا‌رویی با دیگر بازیکنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی جدید سری Need for Speed نام برده است. به واسطه این ویژگی می‌توانید دیگر بازیکنان را در نقشه بازی مشاهده کرده و در پیست‌هایی که «منحصر‌به‌فرد» توصیف شده‌اند، با آن‌ها رقابت کنید. ظاهرا نقشه بازی Need for Speed: Unbound دارای یک ریل قطار بزرگ بوده که در سراسر آن کشیده شده است. اگر چه تا‌کنون مشخص نشده که این مورد چه نقشی در مسابقات ایفا خواهد کرد.

با این وجود که تام هندرسون در گزارش خود به نام Need for Speed: Unbound اشاره کرده، اما مطمئن نیست که حقیقتا بازی جدید سری نید فور اسپید با این نام شناخته شده یا تنها یک اسم رمز است. با این حال بر اساس گفته‌های او، نامی که در اغلب موارد از منابع شنیده می‌شود، نید فور اسپید انباوند است.

اوایل سال جاری، اطلاعات مختلفی فاش شد که در قالب آن‌ها از انتشار بازی جدید سری Need for Speed برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر خبر داده شده است. بر این اساس مشخص شده است که بازی مذکور یک اثر بین نسلی نبوده و کاربران کنسول‌های نسل هشتم پلی استیشن و ایکس باکس قادر به تجربه آن نخواهند بود.

نظر شما در مورد معرفی بازی جدید سری نید فور اسپید در ماه آینده چیست؟ آیا این اثر قادر خواهد بود شکست‌های آثار اخیر را جبران کند؟ به نظر شما بازی Need for Speed: Unbound برای موفقیت و رقابت با سری Forza چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.