FIFA 22
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد کریرمود بازی FIFA 22 بدانید

یحیی رحیمی 15 مرداد 1400 بدون دیدگاه
4,116 بازدید

شرکت EA Sports بالاخره از ویژگی‌های جدید بخش کریرمود بازی FIFA 22 رونمایی کرد. توسعه‌دهندگان تصمیم گرفته‌اند تا قابلیت تأسیس باشگاه و کنترل کاملاً آن ازلحاظ مالی و معنوی را برای بازی‌کنان فراهم کنند. طرفداران بازی فیفا، مدت‌هاست منتظر تغییرات بزرگ بخش کریر هستند و بالاخره توسعه‌دهندگان بازی از موضع قبلی خود کوتاه آمده و به دنبال انتشار محصولی هستند که بازی‌کنان می‌خواهند. بیایید با تمامی ویژگی‌های جدید این بخش آشنا شویم.

تأسیس باشگاه

مهم‌ترین بخش اضافه‌شده به کریرمود بازی FIFA 22، امکان ایجاد و تأسیس یک باشگاه است که سال‌هاست منتظر آن هستیم. الکترونیک آرتز امکان انتخاب نام و لقب باشگاه را فراهم کرده و همچنین امکان انتخاب لیگ موردعلاقه هم وجود دارد اما آن موقع، باید یکی از تیم‌های موجود در لیگ را انتخاب کنید و تیم خود را جایگزین آن کنید. گفتنی است تیم حذف‌شده، به قسمت Rest of World انتقال می‌یابد.

کریرمود بازی FIFA 22

بازی فیفا 22 امکان انتخاب تمامی لیگ‌ها و تأسیس باشگاه با ویژگی‌های مختلف را فراهم کرده و این‌طور نیست که یک باشگاه ضعیف با بازیکنان ناآشنا تأسیس کنید و آنگاه مجبور شوید با بودجه‌ی کم، خود را به صدر برسانید. البته این سناریو هم وجود دارد و انتخاب با شماست. یکی از ویژگی‌های مهم بخش تأسیس باشگاه، امکان خلق کیت، لوگو و استادیوم است. می‌توان لباس تیم را بسته به سلیقه‌ی خود ایجاد کرد و این بخش به مسترلیگ‌های کلاسیک بازی PES شباهت دارد. امکان تغییر استادیوم و تعیین رنگ صندلی‌ها، الگوی چمن و دروازه‌بان‌ها در نوع خودش بسیار جالب است و اجازه‌ی ایجاد یک استادیوم با ویژگی‌های منحصربه‌فرد را می‌دهد.

ترکیب اصلی

یک تیم جدید، به بازیکنان جدید هم احتیاج دارد و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تأسیس باشگاه FIFA 22 هم ایجاد ترکیب جدید است. این بخش به بازی‌کن اجازه می‌دهد تا ترکیب تازه‌ای را بر اساس بودجه و علاقه‌ی خود تعیین کند. برای نمونه می‌توان میزان کیفیت بازیکن‌ها را تعیین کرد یا اینکه در مورد سن‌ آن‌ها تصمیم گرفت. قبل از آنکه بازیکنان در اختیار شما قرار گیرند، امکان اعمال تغییرات مهمی را خواهید داشت.

بازی FIFA 22

ملیت بازیکنان موجود در ترکیب، بر اساس لیگ انتخاب‌شده خواهد بود. برای نمونه فرض کنید که 7 درصد بازیکنان لیگ جزیره‌ی انگلستان، فرانسوی باشند؛ هرگاه که یک بازیکن جدید برای تیم شما ایجاد می‌شود، احتمال ضعیفی وجود دارد که آن فرد، فرانسوی باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا ترکیب تیم‌ها به واقعیت نزدیک شوند. پس‌ازآنکه ترکیب اولیه را تعیین کردید، امکان انتخاب بودجه‌ی خرید بازیکن بدون هیچ محدودیتی را خواهید داشت. دوست دارید یک تیم ضعیف با بازیکنان جوان و بودجه‌ی پایین باشید یا اینکه یک تیم غول باارزش چند میلیارد دلار؟ گرفتن تصمیم نهایی در اختیار شماست.

بخش کریر مود بازی فیفا، یک سری مسئولیت‌ها برای شما تعیین می‌کند که باید به آن دست پیدا کنید. در بخش تأسیس باشگاه، تعیین اولویت‌های تیم در اختیار شماست. برای نمونه می‌توانید جوان‌گرایی را دنبال کنید یا اینکه کسب جام‌های پی‌درپی؛ تمام تنظیمات در اختیار شماست.

کریرمود FIFA 22

ایجاد یک بازیکن جدید در FIFA 22

بخش کریرمود بازی FIFA به دو قسمت تقسیم می‌شود، در یک بخش امکان خلق یک مربی را دارید و در بخش دیگر، امکان خلق یک بازیکن و رشد او تا رسیدن به باشگاه‌های سطح اول؛ این بخش در بازی FIFA 22 تغییرات گسترده‌ای دیده و برای نمونه می‌توانید به‌عنوان بازیکن تعویض به زمین بیایید یا اینکه از همان ابتدا کنترل تمام تیم را در دست بگیرید و بازی کنید. ویژگی دیگر، تغییر سیستم امتیازدهی سرمربی است. درصورتی‌که عملکرد مناسبی در زمین داشته باشید، امتیاز شما بالا خواهد رفت و ممکن است سرمربی، تصمیم به فیکس کردن شما در ترکیب بگیرد.

امکان قرار گرفتن در ترکیب اصلی، بر اساس کیفیت بازیکنان دیگر در پست شما تعیین می‌شود. اگر در یک باشگاه بزرگ باشید، امکان فیکس شدن وجود ندارد و ممکن است یک‌فصل به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کنید. در سوی دیگر، یک سری اهداف برای بازی‌ها هم تعیین می‌شود، ممکن است مربی به شما دستور دهد که در مسابقه‌ی بعد، نمره 8 را از 10‌ بگیرید و درصورتی‌که موفق به انجام این کار شوید، سرعت رشد شما به‌شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

بازی فیفا 22

یکی از جالب‌ترین بخش‌های کریرمود بازی FIFA 22، امکان حضور در رختکن است. معمولاً پس از هر بازی، رختکن به شما نشان داده خواهد شد و میزان رشد بازیکن بر اساس فعالیت‌های انجام‌گرفته به شما اعلام می‌شود. EA Sports از یک سیستم درختی به‌منظور ارتقاء قابلیت‌های بازیکن استفاده کرده و اگر تجربه‌ی کافی به دست آورید، امکان به دست آوردن ویژگی‌هایی مانند:‌ شوت‌زن قهار و تمام‌کننده را خواهید داشت.
صحنه‌های سینمایی بازی فیفا 22‌ به بیشترین حد ممکن رسیده و برای نمونه اگر جایزه بهترین مربی ماه را دریافت کنید، نحوه‌ی دریافت جایزه توسط مربی به شما نشان داده می‌شود؛ بخش نقل و انتقالات هم صحنه‌های سینمایی تازه‌ای دریافت کرده و قرار نیست تمامی نقل و نقل انتقالات در دفتر مربی انجام شوند.

FIFA-22-Career-Mode

سینمایی‌ترین فیفا تاریخ!

بخش کریر مود بازی FIFA 22 ویژگی‌های تازه‌ای برای کنسول‌های جدید آماده کرده و انمیشین‌های قبل از شروع مسابقه را به‌طور کامل تغییر داده است. روند شروع بازی، دقیقاً مانند تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون است و جالب است که گزارشگر در مورد آمار و انتظارات صحبت خواهد کرد و سپس گوشه‌هایی از رختکن و گرم کردن بازیکنان نشان داده خواهد شد. درصورتی‌که تیم شما عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد، تماشاگران بازی را ترک خواهند کرد و عصبانیت‌ها توسط یک کات‌سین جالب به نمایش درمی‌آید.

گزارش گل‌های به ثبت رسیده در مسابقات هم‌زمان توسط الکس اسکات، اولین گزارشگر زن بازی فیفا به گوش شما خواهد رسید و EA‌ از یک فناوری جدید به‌منظور تلفیق صدای او با دیگر گزارشگران استفاده کرده است. امکان نمایش بنرهای بزرگ بازیکنان قبل از مسابقات در بازی FIFA 22 وجود دارد و تمامی این قابلیت‌ها، فضای تازه‌ای به بخش کریرمود می‌بخشند.

کریر بازی فیفا 22

بازی فیفا 22‌ اواسط مهرماه با ویژگی‌های نو از راه خواهید رسید. گفتنی است ویژگی‌های گرافیکی تنها برای کنسول‌های جدید منتشر خواهد شد و نسخه‌ی کامپیوتر از قابلیت‌های تازه محروم خواهد شد. نظر شما در مورد بخش کریر جدید چیست؟‌

منبع:‌ EA

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بخش کریرمود بازی FIFA 22 چه ویژگی‌هایی دارد؟

بزرگ‌‌ترین تغییر بخش کریرمود بازی FIFA 22، امکان تاسیس باشگاه و کنترل آن به صورت کامل است. می‌توانید لباس مخصوص، لوگو و استادیوم اختصاصی بسازید و لیگی که دوست دارید در آن بازی کنید را انتخاب کنید.

۱
آیا تمامی قابلیت‌های جدید کریر FIFA 22‌ برای نسخه‌ی کامپیوتر می‌شود؟

تنها بخشی از قابلیت‌ها برای نسخه‌ی کامپیوتر منتشر می‌شود و خبری از انیمیشین‌های جدید مانند ترک استادیوم توسط هواداران و... نیست.

۲
بازی FIFA 22 چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی FIFA 22 اواسط مهرماه امسال از راه خواهد رسید و می‌توانید ویژگی‌های جدید را امتحان کنید. بخش بزرگی از قابلیت‌های گفته شده برای کنسول‌ها در دسترس است و نسخه‌ کامیپوتر از این ویژگی‌ها بی‌بهره خواهد بود.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.