بازی Hyenas سگا
یحیی رحیمی

شوتر فضایی سگا به نام Hyenas رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 2 تیر 1401 بدون دیدگاه
305 بازدید

سگا با انتشار تریلر کوتاهی از بازی Hyenas رونمایی کرد. این شوتر چندنفره تیمی توسط استودیو Creative Assembly توسعه می‌یابد و قرار است برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شود. این بازی یکی از پروژه‌های بلندمدت این استودیو نام‌آشنا است که بیشتر به دلیل تولید مجموعه بازی Total War شناخته می‌شود. سگا قبلا از وجود پروژه Super Game شامل چندین بازی آنلاین خبر داده بود.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Creative Assembly چندین سال است روی این بازی تیراندازی چندنفره کار می‌کند. وجود بازی، قبلاً در آگهی استخدامی لو رفته بود و فهمیدیم که با بازی‌ای کاملاً متفاوت در عرصه شوترهای اول‌شخص قرار داریم. سگا در استریم زنده‌ای از بازی Hyenas به‌عنوان یک پروژه چندنفره، چند تیمی با تمرکز روی المان‌های سرقت معرفی کرد.

روند بازی به این صورت است که پنج تیم سه نفره باید با یکدیگر و هوش مصنوعی مسابقه دهند و باید آیتم‌هایی را از یک سفینه فضایی وسیع در حالت بی‌وزنی و بدون وجود جاذبه بدزدند. نقشه‌های بازی با گجت‌های مختلفی پر شده‌اند و البته سه ضدقهرمان بنام Hyenas وجود دارند که با استایل عامه به کشتن دشمنان رو آورده‌اند و افراد ثروتمند را مورد هدف قرار می‌دهند.

بازی Hyenas سگا

سرقت و تیراندازی در بازی Hyenas

گفتنی است کارگردان بازی به نام چاریلیر بوشر قبلاً روی بازی رد دد آنلاین کار کرده و مهارت زیادی در خلق بازی‌های چندنفره دارد. سگا همچنین یک پیش‌زمینه داستانی برای بازی جدید در نظر گرفته است. تم اصلی بازی در مورد مبارزه با ثروتمندانی است که زمین را نابود کرده‌اند و حال با قدرتی که به دست آورده‌اند به مریخ فرار کرده‌اند. مریخی‌ها با فرستادن سفینه‌های فضایی عظیم، سعی می‌کنند که فرهنگ کره زمین را سرقت کنند و آن را به مشتریانشان در کهکشان بفروشند.

هدف اصلی گروه Hyenas آن است که به این سفینه‌های فضایی حمله‌ کرده و کالاهای درون آن را سرقت کنند. شما باید با نیروهای ویژه‌ای بجنگید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و البته دیگر بازی‌کنان و تیم‌ها که می‌خواهند هر آنچه وجود دارد را غارت کنند. کارگردان بازی گفته است که گرافیک بازی حالتی رنگارنگ و بشاش دارد و آن‌ها از فضای تاریک شوترهای پساآخرالزمان دوری کرده‌اند. این بدین معنی است که بازی فضای سرگرم‌کننده‌ای دارد و به دنبال نمایش روابط سیاسی و ایدئولوژی نیست.

شوتر اول‌شخص شرکت سگا پر از اشاره‌ها به پاپ کالچر و فرهنگ‌عامه است. بازی اشاره‌های زیادی به دیگر عناوین سگا و البته فال گایز و لیگ آو لجندز دارد. قرار است شخصیت‌های این بازی در آینده معرفی شوند؛ اما هرکدام دارای استایل ویژه‌ای هستند و برای نمونه یکی به مخفی‌کاری رو می‌آورد و دیگری هکر خبره‌ای است. هرکدام از شخصیت‌ها قادر به خنثی کردن یک تهدید هستند و به همین دلیل، بازی تیمی اهمیت زیادی دارد.

گفتی است بازی Hyenas برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در سال 2023 منتشر می‌شود. این بازی رایگان نخواهد بود و برای دریافت نسخه آزمایشی می‌توان ثبت‌نام کرد.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.