کنسول Sega Mega Drive Mini 2
یحیی رحیمی

کنسول سگا Mega Drive Mini 2 همراه با 50 بازی معرفی شد

یحیی رحیمی 14 خرداد 1401 1 دیدگاه
581 بازدید

شرکت سگا پس از آنکه گزارش‌هایی در مورد احتمال معرفی یک مینی کنسول جدید مطرح شد؛ رسماً از کنسول بازی Sega Mega Drive Mini 2 رونمایی کرد. این کنسول که همراه یک مینی CD پر از بازی‌های مختلف فروخته می‌شود؛ طی یک استریم زنده به زبان ژاپنی معرفی شد. این کنسول نسخه مینی مگا درایو 2 است که امکان اجرای بازی‌های 16 بیت قدیمی را فراهم می‌کند.

به گزارش پارسی گیم، رویداد زنده شرکت سگا با رونمایی از کنسول بازی Mega Drive Mini 2 همراه شد. این کنسول همراه با 50 بازی مختلف معرفی شد که تعدادی از آن‌ها عناوین قدیمی خواهند بود و تعدادی نیز بازی‌های جدید هستند که سگا آن‌ها را «اسرارآمیز» خوانده است. فهرست بازی‌های تأییدشده برای این کنسول به شرح زیر است:

  1. Silpheed (Mega CD)
  2. Shining Force CD (Mega CD)
  3. Sonic CD (Mega CD)
  4. Mansion of Hidden Souls (Mega CD)
  5. Popful Mail (Mega CD)
  6. Virtua Racing (Mega Drive)
  7. Bonanza Bros (Mega Drive)
  8. Shining in the Darkness (Mega Drive)
  9. Thunder Force IV (Mega Drive)
  10. Magical Taruruto (Mega Drive)
  11. Fantasy Zone (new Mega Drive port)

کنسول سگا Mega Drive Mini 2 

مشخصات کنسول سگا Mega Drive Mini 2 

کنسول سگا مگا درایو مینی 2 بر اساس کنسول مگا درایو 2 طراحی شده؛ اما امکان اجرای بازی‌های تمامی کنسول‌های سگا از جمله Mega CD را دارد. بازی‌های این کنسول در طی سال‌های اخیر کمتر از عناوین دیگر بازنشر شده‌اند و در نتیجه طرفداران سگا می‌توانند از بازی‌های خاطره‌انگیز لذت ببرند. در حال حاضر کنسول سگا Mega Drive Mini 2 تنها در کشور ژاپن عرضه می‌شود؛ اما از آنجایی که تمامی‌ بازی‌های معرفی‌شده دارای نسخه‌ای به زبان انگلیسی هستند؛ احتمال عرضه آن در غرب نیز وجود دارد.

کنسول مگا درایو مینی 2 قرار است در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) و با قیمت 75 دلار عرضه می‌شود. اولین کنسول مینی سگا در سال 2019 عرضه شد و شامل 42 بازی مختلف بود. پورت‌های جدید بازی‌های Darius و تتریس نیز در میان این عناوین قرار داشت که هیچ‌گاه تابه‌حال منتشر نشده بودند. از جمله بازی‌های مشهوری که قرار است برای کنسول جدید سگا منتشر شود؛ Sonic CD است. این بازی که برای کنسول مگا سی‌دی منتشر شد؛ هیچ‌گاه موفقیت عناوین قبلی را کسب نکرد.

دیگر بازی جذاب نیز Virtua Racing است که نه‌تنها بازی‌های ریسینگ را متحول کرد؛ بلکه نشان داد که استودیو Polyphony در تاریخ ویدیوگیم ماندگار خواهد شد. جالب است بدانید که قیمت این بازی ریسینگ حدود 100 دلار است و به تنهایی لقب گران‌ترین بازی این کنسول را به دوش می‌کشد. تمامی این بازی‌ها داخل دیسک مخصوص کنسول قرار دارند و می‌توان با خرید دستگاه، از تمامی آن‌ها لذت برد.

سگا مگا درایو مینی 2

احتمال معرفی کنسول مینی سگا در سال 2020 مطرح شد. یوسوکه اکوناری از مدیران ارشد سگا در گفتگو با مجله فامیتسو، رسماً عرضه مدل جدید را تائید کرد و طراحی آن را نزدیک به کنسول Mega Drive Mini دانست. در حال حاضر امکان خرید جهانی کنسول سگا Sega Mega Drive Mini 2 وجود ندارد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

قیمت کنسول بازی Sega Mega Drive Mini 2 چقدر است؟

کنسول مگا درایو مینی 2 قرار است در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) و با قیمت 75 دلار عرضه می‌شود

۱
آیا کنسول سگا مگا درایو 2 در ایران قابل خرید خواهد بود؟

خیر این کنسول تنها در ژاپن عرضه می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    َالوند

    مهمان

    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ دهید