کمپین داستانی بازی Overwatch 2 اورواچ 2
محمد صادق شجاعی

کمپین داستانی بازی Overwatch 2 روایت خطی خواهد داشت

محمد صادق شجاعی 31 خرداد 1401 بدون دیدگاه
145 بازدید

شرکت Blizzard قصد دارد اواخر ماه جاری بتای محدود بخش PvP بازی اورواچ 2 را در دسترس قرار دهد؛ این در حالی است که دسترسی پیش از موعد این اثر به صورت رایگان در ماه اکتبر ارائه خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان برنامه‌های شرکت مذکور مشخص شده که بخش PvE در سال آینده ارائه شده و کمپین داستانی بازی Overwatch 2 از روایت خطی در حد و اندازه‌های آثار AAA، به همراه حالت‌های قابل تکرار به منظور ارتقا شخصیت‌ها بهره می‌برد.

شرکت بلیزارد به جای آن که بخش PvE را به صورت یک‌جا منتشر کند، قصد دارد محتوا‌های آن را به صورت فصلی در دسترس بازیکنان قرار دهد. ارون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، در مصاحبه با رسانه GameSpot در این مورد گفته است: «بخش PvE همان چیزی است که ما همواره برای بازی اورواچ 2 متصور بودیم. این بازی دارای کمپین AAA با روایت خطی بوده که قصد داریم از طریق آن داستان را ارائه دهیم. همچنین یک حالت قابل تکرار وجود دارد که به کمک آن می‌توانید قهرمان خود را ارتقا دهید. اما به جای آن که ساخت تمامی آن‌ها را به پایان برسانیم و سپس به صورت هم‌زمان آن‌ها را منتشر کنیم، قصد داریم این محتوا‌ها را در قالب فصل‌ها در دسترس بازیکنان بازی Overwatch 2 قرار دهیم».

در بخش PvE بازی اورواچ 2 چندین Talent‌ مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کاراکتر خود اضافه کنید. برای مثال، Biotic Field متعلق به شخصیت Soldier 76 همراه با او حرکت کرده و دشمنان نزدیک را دور می‌کند. این ویژگی به دلیل ایجاد مشکلات مختلف در تعادل بازی، در بخش PvP در دسترس قرار ندارد. کارگردان بازی Overwatch 2 در این باره گفته است: «برخی از Talent‌هایی که در بخش PvE ارائه می‌کنیم، بسیار جالب‌توجه و سرگرم‌کننده هستند. مثلا شخصیت Tracer می‌تواند زمان را به واسطه یکی از Talent‌هایش متوقف کند. این امر بسیار شگفت‌انگیز است. چنین مواردی در مسابقات PvP جایی ندارند».

ارون کلر در ادامه گفته است: «نمی‌دانم زیاد در مورد آن صحبت کرده‌ایم یا نه، اما در جریان پروسه تولید بازی Overwatch، روی یک سیستم Talent کار می‌کردیم. یکی از مشکلات ویژگی مذکور، این بود که بازیکنان نمی‌دانند همیشه با چه نوع شخصیتی رو‌به‌رو خواهند شد. آیا این Reaper که با آن مقابله می‌کنم، می‌تواند سلامتی خود را احیا کند؟ در بازی ما، به این دلیل که سرعت آن بسیار بالا بوده، لازم است که دقیقا بدانید با چه شخصیتی مواجه هستید. به همین دلیل به نظر من اشتباه است که Talent‌های موجود در بخش PvE را به بخش PvP، به خصوص حالت رقابتی آن اضافه کنیم. ما قصد داریم این بخش را تا آنجا که می‌توانیم منصفانه و متعادل ارائه کنیم».

کمپین داستانی بازی Overwatch 2 اورواچ 2

Junker Queen جدید‌ترین شخصیت بازی Overwatch 2 است

گفته‌های ارون کلر بدان معنا نیست که هیچ‌یک از حالت‌های بخش PvP از Talent بهره نخواهد برد. وی در این مورد گفته است: «منظور من این نیست که نمی‌توان نوع دیگری از حالت‌های بخش PvP با برخورداری از Talent ارائه کرد. به نظر من ایده‌های جالبی برای اجرا وجود دارد. در زمان ارائه بازی Overwatch 2 در ماه اکتبر هیچ‌یک از این موارد در دسترس قرار ندارد، اما این موردی است که داخل تیم در رابطه با آن صحبت کرده‌ایم و فکر میکنم که پتانسیل‌های زیادی در آن وجود دارد».

همراه با Talent‌ها که با بالا رفتن لول شخصیت در دسترس قرار می‌گیرند، ارون کلر اشاره کرده که «تجهیزات مختلفی با کاربرد قوی‌تر کردن شخصیت آزاد می‌شود». از این گفته‌های کارگردان بازی Overwatch 2، می‌توان برداشت کرد که این اثر دارای سیستم شخصی‌سازی تجهیزات خواهد بود. وی انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است. نسخه دسترسی پیش از موعد بازی اورواچ 2 در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ ارائه خواهد شد. بازی مذکور روی تمامی پلتفرم‌ها از ویژگی‌های Cross-Progression (انتقال میزان پیشرفت به دیگر پلتفرم‌ها) و Crossplay (تجربه بازی با کاربران دیگر پلتفرم‌ها) پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد نوع روایت کمپین داستانی بازی Overwatch 2 چیست؟ آیا سیستم Talent توانسته نظر شما را جلب کند؟ به نظر شما بازی اورواچ 2 قادر است از بازی قبل بهتر عمل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.