بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 با محوریت Hot Wheels معرفی شد

محمد صادق شجاعی 27 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,169 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Playground Games قصد دارد در ماه آینده بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 را در دسترس قرار دهد که در قالب آن محتوا‌هایی بر اساس مجموعه Hot Wheels به بازی فورتزا هورایزن 5 اضافه خواهد شد.

بازی Forza Horizon 5، اثری به شدت موفق بوده که توانسته بیش از 20 میلیون بازیکن را جذب کند. حال به نظر می‌رسد استودیو پلی گراند گیمز قصد دارد جذابیت‌های این اثر را افزایش داده و محتوا‌های تازه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهد. به تازگی اولین بسته الحاقی بازی فورتزا هورایزن 5 معرفی شده که محتوا‌های آن از مجموعه هات ویلز الهام گرفته شده است. پس از آن که تریلر کوتاهی از DLC بازی Forza Horizon 5 منتشر شد، استودیو Playground Games اطلاعات تکمیلی این بسته الحاقی را منتشر کرد.

بسته الحاقی Forza Horizon 5: Hot Wheels چهار زیست‌بوم را در محلی جدید در بالای دنیای بازی مذکور که بر پایه مکزیک طراحی شده، اضافه می‌کند. این زیست‌بوم‌ها دارای پیست‌های مختلف با محوریت مجموعه Hot Wheels هستند که می‌توانید در طول آن‌ها از مسابقات هیجان‌انگیز لذت ببرید. از بین پیست‌هایی که در قالب DLC بازی فورتزا هورایزن در دسترس قرار می‌گیرند، می‌توان به پیست‌های ضد‌جاذبه و پیست‌های یخ اشاره کرد.

بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5

DLC بازی Forza Horizon 5 حالت‌های مختلفی ارائه می‌کند

علاوه بر این، موارد تازه‌ای از جمله ماموریت‌های Horizon Story جدید، PR Stuntهای بیشتر، ماشین‌های تازه، امکانات متنوع برای ساخت و اشتراک در Event Lab به بازی Forza Horizon 5 اضافه می‌شوند. در صورتی که موارد ذکر شده توجه شما را جلب کرده‌اند، می‌توانید در تاریخ 19 ژوئیه (28 تیر) بسته الحاقی Forza Horizon 5: Hot Wheels را روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس تجربه کنید.

در دیگر خبر‌های مرتبط با سری فورتزا، در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا از بازی Forza Motorsport رونمایی شد. این اثر که هشتمین بازی فورتزا موتوراسپورت بوده، هیچ شماره‌ای نداشته و احتمالا ریبوت مجموعه محسوب می‌شود. این بازی سه ماهه دوم سال آینده روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد DLC بازی Forza Horizon 5 چیست؟ آیا قصد تجربه آن را دارید؟ به نظر شما اضافه شدن محتوا‌های مرتبط با Hot Wheels چه تغییری در گیم پلی فورتزا هورایزن 5 ایجاد می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.