بازی Forza Motorsport 8
یحیی رحیمی

بازی Forza Motorsport 8 در بهار سال آینده منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 22 خرداد 1401 1 دیدگاه
1,311 بازدید

طبق ادعای جدید تام اندرسون از افشاگران مشهور بازی‌های ویدیویی، تاریخ انتشار Forza Motorsport 8 بهار سال آینده میلادی خواهد بود. استودیو Turn 10 طبق آخرین اخبار بازی از نسخه جدید بازی فورتزا موتوراسپرت در کنفرانس ایکس باکس رونمایی می‌کند و جدیدترین تریلر رسمی از بازی پخش می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا امروز یک‌شنبه دوازدهم ژوئن برگزار می‌شود و بازی‌های بزرگی مانند Starfield نمایش داده خواهند شد. مایکروسافت تائید کرده که رویداد امروز 95 دقیقه زمان می‌برد و تمرکز آن روی پخش تریلر گیم پلی است. سورپرایزهایی نیز در راه است و برای نمونه توسعه‌دهنده بازی Wolfenstein از حضور در مراسم خبر داده و احتمالاً اولین تریلر بازی ایندیانا جونز پخش می‌شود.

علاوه بر بازی‌های گفته‌شده، نسخه جدید فورتزا موتوراسپرت 8 طبق گفته تام اندرسون در رویداد امروز حضور خواهد داشت. وی همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار Forza Motorsport 8 فاش کرده است. طرفداران معتقد بودند که این بازی در پاییز امسال منتشر خواهد شد؛ اما اندرسون در صفحه توییتر خود نوشت که بهار سال آینده میلادی به‌عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شده است. این بدین معنی است که بازی هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و آماده انتشار نیست.

تاریخ انتشار Forza Motorsport 8

تاریخ انتشار Forza Motorsport 8

به نظر می‌رسد که برنامه مایکروسافت برای مجموعه فورتزا آن است که بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 که احتمالاً با محوریت بازی Hot Wheels خواهد بود؛ جای خالی اثر جدید را در پاییز پر کند. البته چندین بازی مهم مایکروسافت همانند استارفیلد، ردفال و استاکر 2 تأخیر خورده‌اند و کنداکتور آن‌ها برای ادامه سال میلادی تقریباً خالی است. ممکن است که این باعث تغییر در تاریخ انتشار Forza Motorsport 8 شود.

مایکروسافت پروژه‌های دیگری در دست ساخت دارد که احتمال انتشار آن‌ها در سال جاری وجود خواهد داشت. برای نمونه کلکسیون بازی Gears of War که ریمستر عناوین قدیمی است به همراه پروژه Indus امسال منتشر می‌شوند. اندرسون مدعی است که هیدئو کوجیما در مراسم امشب حاضر خواهد بود و از بازی جدید او با همکاری ایکس باکس رونمایی می‌شود. گفتنی است جزئیاتی از بازی ترسناک کوجیما به نام Overdose در هفته پیش درز پیدا کرد.

بازی Forza Horizon 5 موفق به جذب 20 میلیون نفر از سال گذشته تابه‌حال شده است. موفقیت این بازی باعث شد تا انتظار طرفداران از Forza Motorsport جدید بالا رود. طبق گزارش‌ها، نسخه جدید یک ریبوت از مجموعه خواهد بود و خبری از عدد 8 در کنار آن نخواهد بود. احتمال انتشار این بازی برای ایکس باکس وان نیز وجود دارد و باید منتظر جزئیات رسمی در مراسم امشب و ساعت 21:30 به وقت ایران باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    مگه فرزا موتور اسپرت ۸ هم اومد ؟!
    کی میاد ؟

    پاسخ دهید