بازی Indiana Jones بتسدا
یحیی رحیمی

بازی Indiana Jones بتسدا نامه‌ای عاشقانه به طرفداران است

یحیی رحیمی 11 آذر 1401 بدون دیدگاه
164 بازدید

شرکت بتسدا چند سال پیش اطلاعات اندکی از بازی Indiana Jones جدید منتشر کرد و رسماً ساخت این اثر داستانی را تائید کرد. بازی ایندیانا جونز توسط استودیو ماشین گیمز، خالق سری بازی ولفنشتاین ساخته می‌شود. تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا در گفتگو با پادکست Lex Fridman می‌گوید که این اثر، تلفیقی «ویژه» از ژانرهای متفاوت است و کلیاتی از این اثر دستانی ارائه داده است.

تاد هاوارد در مورد بازی Indiana Jones گفت: «می‌توانم بگویم که یک بازی تلفیقی است. این اثری منحصر به فرد است و تنها به یک مقوله بسنده نمی‌کند و بلکه جنبه‌های متعددی دارد.» مدیر استودیوهای بتسدا می‌گوید که فیلم مهاجمان صندوق گمشده، محبوب‌ترین فیلم برای اوست و در نهایت بازی ایندیانا جونز را یک «نامه عاشقانه برای طرفداران ایندیانا جونز است».

وی در ادامه افزود که استودیو ماشین‌گیمز، خالق بازی Wolfenstein «بهترین انتخاب برای تولید بازی از نظر داستان‌سرایی و ارائه آن است و استودیو هم کار فوق‌العاده‌ای در مورد بازی انجام داده است.» وی به همین چند جمله در مورد بازی ایندیانا جونز بسنده کرد و بخش بزرگی از صحبت‌هایش به بازی استارفیلد اختصاص داشت. وی می‌گوید که شخصیت‌های بازی دارای روابط عاطفی عمیقی هستند و اینکه او به سازمان SpaceX سفر کرده و با ایلان ماسک در مورد بازی مشورت کرده است.

بازی  Indiana Jones بتسدا

بازی Indiana Jones بتسدا

بازی Indiana Jones اولین بار در ژانویه 2021 معرفی شد. داستان بازی متفاوت با فیلم‌های اصلی است و روایتی مستقل را دنبال خواهیم کرد. شرکت لوکاس‌فیلم گیمز همکار بتسدا در این پروژه است و طبق گفته‌ها، تعدادی از سرنخ‌های مربوط به داستان در تیزر کوتاهی که منتشر شد وجود دارد. هاوارد می‌گوید که بازی ایندیانا جونز جزو فهرست آرزوهای خود بوده و اینکه ایده اصلی ساخت بازی را در سال 2009 به لوکاس‌فیلم اطلاع داده بود.

در حالی که وی توانسته بود مدیران لوکاس‌فیلم را برای ساخت بازی ترغیب کند و جلسه‌ی ارائه ایده به‌خوبی انجام شده بود، اما ساخت بازی به دلایل مختلفی حدود یک دهه عقب افتاد. تاد هاوارد در نهایت مجبور شد تا دوباره ایده‌ی بازی را ارائه کند و این بار با نظر وی موافقت شد. تابه‌حال بسیار ناچیزی از بازی منتشر شده است و احتمال آنکه این اثر برای پلی استیشن منتشر شود هم وجود دارد. مدیر استودیوهای بتسدا در بخش دیگری از مصاحبه گفت که انتشار انحصاری بازی برای ایکس باکس فوق‌العاده است، اما از لحاظ فروش بازی احساس فشار می‌کند.

ساخت بازی Indiana Jones در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و هنوز زمان زیادی تا رونمایی کامل و انتشار باقی مانده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.