The-Last-of-Us-Multiplayer
یحیی رحیمی

بازی مولتی پلیر The Last of Us رسما معرفی شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
582 بازدید

رویداد Summer Game Fest امسال اگرچه بازی‌های آشنایی را نمایش داد؛ اما پایان شکوهمندی داشت و خبرهای بسیار خوبی برای طرفداران لست آو آس منتشر شد. علاوه بر اعلام زمان انتشار The Last of Us Part I برای PS5 و کامپیوتر از بازی مولتی پلیر The Last of Us با خبر شدیم که به صورت جداگانه از بازی The Last of Us 2 توسعه داده شده و قرار است تجربه‌ای کاملاً نو با شخصیت‌های جدید در شهر سان‌فرانسیسکو را روایت کند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو ناتی‌داگ در مطلب ویژه‌ای نوشته است که حدود یک دهه از انتشار The Last of Us Faction می‌گذرد و بازی‌کنان زیادی منتظر ماجراجویی جدید بوده‌اند. آن‌ها بالاخره آماده رونمایی از بخش چندنفره جدیدی هستند که یک بازی کاملاً مستقل است و جدا از عناوین فعلی خواهد بود. این پروژه بسیار بلندپروازانه است و جنبه‌های بسیار زیادی به عنوان یک بازی آنلاین پوشش خواهد داد.

بازی چندنفره The Last of Us

به لطف گسترش استودیو ناتی‌داگ و سرمایه‌گذاری بیشتر سونی، امکان انتشار بازی مولتی پلیر The Last of Us به عنوان یک تجربه کاملاً جداگانه پدید آمده است. جهان بازی وسیع و باورنکردنی است و به گفته استودیو، وسعت و جزئیات آن فراتر از حد انتظار بازی‌کنان است. این پروژه عظیم به لطف گسترش تعدادی از توسعه‌دهندگان ممکن شده و تازه‌ترین بازی از مجموعه لست آو آس قرار است در زمان نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

ناتی‌داگ امیدوار است که بازی مولتی پلیر The Last of Us بتواند همان تجربه مهیج و ترسناک که طرفداران انتظارش را دارند ارائه دهد و چالش‌های مختلفی برای بازی‌کنان پیش بیاورد. گفتنی است بازی شخصیت‌های تازه‌ای را معرفی می‌کند و همچنین سفری مهیج به شهر سانفرانسیسکو خواهیم داشت. تنها یک تصویر هنری از بازی منتشر شده و فعلاً آمادگی برای نمایش آن وجود ندارد. توسعه این پروژه همچنان ادامه دارد و ممکن است که در برنامه‌های بعدی سونی از آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

سریال The Last of Us

سریال The Last of Us

علاوه بر بازی مولتی پلیر The Last of Us، جزئیات تازه‌ای از سریال در حال ساخت شبکه HBO نیز منتشر شد. برای اولین بار شاهد نمایش تصویر واقعی از این سریال بودیم و همچنین فهمیدیم که یکی از قسمت‌های این سریال توسط نیل دراکمن کارگردانی شده و مهم‌تر از آن، حضور اشلی جانسون و تروی بیکر در سریال است. بازیگران اصلی نقش‌های جوئل و الی در سریال جدید نیز به نوعی حضور دارند و قرار است در مورد آن‌ها بیشتر بفهمیم.

سریال The Last of Us یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون نام برده شده و طبق گفته نیل دراکمن، بازیگران اصلی تمام تلاش خود را به منظور خلق یک سریال بی‌نظیر انجام داده‌اند. انتظار می‌رود که این سریال در سال آینده میلادی پخش شود.

منبع: ND

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.