Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

صحبت های کارگردان Ghost of Tsushima در مورد چالش بازسازی ژاپن فئودال

یحیی رحیمی 1 مرداد 1399 1 دیدگاه
683 بازدید

بازی Ghost of Tsushima پس از سالها انتشار منتشر شد و توانست امتیازهای خوبی از سوی منتقدان کسب کند و هفته اول را هم در صدر چارت فروش هفتگی انگلستان به پایان برساند. همان طور که می دانید، بازی در مورد ژاپن قرن سیزدهم و یک سامورایی تنها به نام جین است که به دنبال بیرون کردن مغول ها از جزیره سوشیما است. از آنجایی که استودیو SuckerPunch Production آمریکایی است و آشنایی زیادی با ژاپن ندارد، ساخت بازی چالش بسیار بزرگی برای تیم توسعه بوده است.

کارگردان بازی Ghost of Tsushima به نام Jason Connell در گفتگو با یوروگیمر از چالش های ساخت بازسازی ژاپن فئودال گفته است:

jason-connellفکر می کنم اگر یک تیم محلی را در ژاپن نداشتیم، کار ساخت بازی بسیار سخت می شد. ساخت چنین دنیایی بسیار چالش برانگیز است. ساخت چنین بازی حتی در سیاتل که خانه اصلی ماست باز هم سخت خواهد بود. ما خومان در نزدیک سیاتل زندگی می کنیم و آسان است که تصویر اولیه ای از بازی شکل داد اما تولید آن بازی هم کار سختی خواهد بود. در inFamous به دنبال ایجاد حس و حال سیاتل بودیم و توانستیم نقطه به نقطه شهر را در بازی بگنجانیم و خب خواستیم که چنین کاری را در مورد بازی جدید هم انجام دهیم.

 

بعدا دیدیم کار بسیار سختی داریم زیرا که اطلاعات تاریخی زیادی در مورد ژاپن قرن سیزدهم مکتوب نشده است و سخت است که بتوان نقطه به نقطه آن را بازسازی کرد. بازی تعادل خوبی میان جنبه سرگرمی و جنبه تاریخی دارد اما در آخر هدف اصلی ما ارایه یک تجربه کاملا وفادار به تاریخ و مفرح برای همه است.

بازی Ghost of Tsushima روی کنسول PS4 منتشر شده است و صحبت هایی در مورد انتشار نسخه بهبود یافته بازی روی PS5 شنیده می شود. اخیرا توسعه دهندگان استودیو از ویژگی های دسته بازی DualSense تعریف کرده اند و ممکن است بازی را برای آن دسته بازی بهینه کنند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    با سلام. بنده فکر می‌کنم ایرادات جدی و زیادی به قالب سایت وارده چرا که برای دیدن مطلب باید خیلی صفحه پایین بیایید، عکس مطالب به صورت عریض نمایش داده می‌شوند که اصلا جلوه جالبی برای سایت به همراه ندارد و نکته بعد اینکه سایت از نظر بصری زیادی شلوغ است. این درست است که سایت‌های زیادی در این حوزه فعال هستند و بعضا مخاطب زیادی دارند که همین رقابت را سخت کرده ولی شما که زحمت می‌کشید با درست کردن سایت هم بر کار خود ارزش می‌گذارید هم به مخاطبی که مطالب شما رو دنبال می‌کند.
    پیروز باشید.

    پاسخ دهید