سازنده بازی Days Gone استودیو Bend
محمد صادق شجاعی

استودیو سازنده بازی Days Gone در حال ساخت یک بازی چندنفره است

محمد صادق شجاعی 19 خرداد 1401 بدون دیدگاه
286 بازدید

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Bend که به عنوان سازنده بازی Days Gone شناخته می‌شود، نه تنها از لوگو جدید خود رونمایی کرده، بلکه از تولید یک بازی چندنفره خبر داده است.

استودیو بند یکی از زیر‌مجموعه شرکت سونی و جزو استودیو‌های فرست پارتی پلی استیشن محسوب می‌شود. این استودیو که بیشتر به دلیل ساخت سری Syphon Filter شناخته می‌شود، در سال 2019 اثری به نام Days Gone را منتشر کرد. بازی دیز گان چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت، اما به لحاظ تجاری یک اثر موفق بوده و طبق گفته کارگردان آن یعنی جف راس، تعداد هشت میلیون نسخه از بازی Days Gone به فروش رسیده است.

اخیرا اعلام شد استودیو Bend قصد داشته دنباله این اثر را بسازد که با مخالفت شرکت سونی مواجه شده است. حال استودیو بند علاوه بر رونمایی از لوگوی جدید، اعلام کرده است که به جای ساخت بازی Days Gone 2، روی یک اثر چندنفره جدید کار می‌کند.

کوین مک آلیستر، مسئول روابط عمومی استودیو بند، در قالب پستی در بلاگ پلی استیشن در این مورد گفته است: «ما هیجان‌زده هستیم که تنها بخشی از اخبار مربوط به پروژه فعلی را به اطلاع شما برسانیم. ما در حال حاضر روی یک IP جدید کار می‌کنیم که شامل بخش چندنفره بوده و بر اساس سیستم‌های Open-World بازی دیز گان ساخته می‌شود. این بازی دنیای کاملا جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد که ما نسبت به ساخت آن بسیار هیجان‌زده هستیم. بی‌صبرانه منتظریم که در زمان مناسب این بازی را به شما معرفی کنیم».

سازنده بازی Days Gone استودیو Bend

لوگوی جدید سازنده بازی Days Gone نمادی از ایالت اورگن است

هرمن هالست، مدیرعامل PlayStation Studios ، در ژوئن 2021 تایید کرد که استودیو Bend در حال ساخت دنباله بازی Days Gone نبوده و در عوض روی پروژه جدیدی کار می‌کند. اکنون می‌دانیم که این اثر معرفی‌نشده دارای بخش چندنفره بوده و از ساختار اوپن ورلد شبیه به بازی قبلی استودیو بند بهره می‌برد.

با وجود مخالفت سونی، همچنان طرفداران بسیاری خواهان ساخت بازی دیز گان 2 هستند. متاسفانه این امر حداقل در آینده نزدیک محقق نخواهد شد. علی‌رغم استقبال بازیکنان، این اثر همانند دیگر آثار انحصاری سونی که با بودجه کلان ساخته می‌شوند، موفق ظاهر نشد. بر اساس گزارش‌ها، بخشی از استودیو Bend با همکاری استودیو Naughty Dog روی یک اثر چندنفره کار می‌کند. تیم دیگری از استودیو بند در حال ساخت یک بازی جدید از سری Uncharted بوده که این امر موجب نار‌ضایتی برخی از افراد رده‌بالا این استودیو شده است.

در مورد لوگوی جدید، استودیو Bend اعلام کرده که این لوگو نشان‌دهنده موقعیت، تاریخ و سبک زندگی منطقه اورگن است. اورگن به عنوان محل استقرار استودیو بند و لوکیشن رخداد‌های بازی Days Gone محسوب می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا بازی جدید استودیو مذکور در لوکیشن مشابهی جریان خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در مورد بازی جدید استودیو سازنده بازی Days Gone چیست؟ به نظر شما این اثر تازه مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت؟ ترجیح می‌دهید استودیو بند بازی دیز گان 2 را بسازد یا روی اثر تازه‌ای کار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.