بازی Tunic
لاوین شریفی

بازی Tunic برای پلتفرم پلی استیشن منتشر می‌شود

لاوین شریفی 14 خرداد 1401 بدون دیدگاه
150 بازدید

بازی Tunic محصول توسعه دهنده Finji، امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس منتشر شد. این بازی در تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بازی در ماه مارس به عنوان بازی جدید ایکس باکس گیم پس منتشر شد. این بازی را نیز می‌توانید از استیم برای پلتفرم‌های ویندوز و مک خریداری کنید. با وجود اینکه ویژگی‌های بازی تونیک با پلتفرم نینتندو همخوانی زیادی دارد، هنوز این بازی برای این پلتفرم در دسترس نیست.

بازی Tunic که به منظور تداعی بازی‌های اکشن ماجراجویی کلاسیک ساخته شده است، داستان یک روباه قهرمان را دنبال می‌کند که در حال کاوش در یک سرزمین خطرناک است. بازی تونیک از سری بازی‌های افسانه زلدا و سولز الهام گرفته شده است. شما در نقش یک روباه بازی می‌کنید که در جزیره‌ای ناشناخته با موجوداتی خطرناک گیر افتاده است و باید به تنهایی راه خرج خود را از این جزیره پیدا کند. ماجراجویی شما از ساحل شروع می‌شود و جنگلی خطرناک در راه شما وجود دارد که باید از آن عبور کنید. سبک طراحی بازی بسیار شبیه به عناوین اولین دنیای زلدا است. سبک مبارزات نیز مشابه عناوین سولز طراحی شده است.

بازی Tunic پلی استیشن

فضای بازی Tunic

ظاهر این بازی مسحور کننده است. رنگ‌ها کاملا واضح و شفاف هستند. همانطور که در این جزیره کاوش می‌کنید، سلاح‌های قوی‌تر پیدا می‌کنید و جعبه‌های بیشتری را باز می‌کنید، صفحاتی از یک کتاب راهنما را پیدا خواهید کرد. این کتاب تا حدی به زبان انگلیسی نوشته شده است ولی مملو از نقشه‌ها، نکات و استراتژی‌هایی است که لذت بازی تونیک را برای شما چند برابر می‌کند.

هر زمان که شکست یک باس یا گروهی از دشمنان برای شما خیلی سخت باشد، شما می‌توانید به تنظیمات بروید، گزینه Options و سپس Accessibility را انتخاب کرده و در نهایت گزینه No Fail Mode را روشن کنید. پازل‌ها و چالش‌های این بازی به اندازه کافی چالش برانگیز هستند ولی با این وجود مبارزه با موجودات مانعی برای شما نخواهد بود. این بازی مهارت و استراتژی را نسبت خشونت در اولویت قرار داده است.

اندرو شولدیس، تنها توسعه دهنده این بازی، اوایل امسال در باره این بازی این گونه گفته بود: «در گذشته احساس می‌کردم این بازی هیچ رمز و رازی ندارد زیرا خودم از همه آن‌ها مطلع بودم. ولی حالا که Tunic به اتمام رسیده است و من می‌بینم مردم از تمام نکاتی در بازی پیدا کرده‌اند لذت می‌برند بسیار خرسند می‌شوم. واقعا نکات زیادی برای پیدا کردن در این بازی وجود دارد و من امیدوارم طرفداران از این سرزمین عجایب لذت ببرند و من بی‌صبرانه منتظرم تا همه در این دنیا کاوش کنند.»

منبع: VGC

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.