دانلود بازی TUNIC برای PC
دانلود بازی TUNIC برای PC پارسی گیم

دانلود بازی TUNIC برای PC

پارسی گیم 27 اسفند 1400 بدون دیدگاه
6,283 بازدید

دانلود بازی TUNIC برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل امروزه بخش بزرگی از صنعت بازی‌های ویدیویی را تشکیل داده‌اند. این بازی‌ها در ژانرهای مختلفی منتشر شده و هر کدام ماجراجویی جذاب و مهیج متفاوتی را به خورد ما می‌دهند. یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها، سبک نقش‌آفرینی بوده که بازی‌های مستقل زیادی در این شاخه منتشر شده‌اند. بازی TUNIC از استودیو Andrew Shouldice عنوانی در همین سبک بوده که با گرافیکی زیبا و چشم‌نواز، ماجراجویی‌های جذابی را در یک جزیره مرموز به خورد شما می‌دهد.

داستان بازی در مورد یک روباه جذاب بوده که به دنبال ماجراجویی‌های بزرگ، وارد جزیره‌ای مملو از افسانه‌های مرموز شده است. این جزیره سرشار از داستان‌های مختلف، قدرت‌های پنهان و هیولاهای خطرناک است. در نقطه‌ای نامعلوم از این جزیره، گنجینه‌ای ارزشمند مخفی‌شده که با پیشروی شما و گشت و گذار در نقاط مختلف، در نهایت به آن خواهید رسید، فقط شجاعت و جسارت کافی را باید در دل خود جای دهید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک و گرافیک سه‌بعدی و زیبا طراحی شده و تنوع مراحل و محیط‌های بازی بسیار زیاد است. شما از جنگل‌های سرسبز به دخمه‌های خطرناک و هزارتوهای تاریک سفر خواهید کرد و با موجودات شرور ساکن آن ملاقات می‌کنید. مبارزات سرعت و اکشن بالایی دارند و جزیره مملو از مکان‌های مخفی و مأموریت‌های فرعی است. با پیشروی در بازی، کاراکتر شما قدرتمندتر خواهد شد و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به او اضافه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک هنری و رنگارنگش اشاره کرد که ماجراجویی‌های شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Minecraft Dungeons و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی TUNIC برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Quad-Core, 2.7 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 660 / RX 460
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Quad-Core, 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1080 Ti / RX Vega 64
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore a land filled with lost legends, ancient powers, and ferocious monsters in TUNIC, an isometric action game about a small fox on a big adventure. Stranded in a ruined land, and armed with only your own curiosity, you will confront colossal beasts, collect strange and powerful items, and unravel long-lost secrets.
Stories say that a great treasure is hidden somewhere in this land. Perhaps it lies beyond the golden door? Or somewhere deep beneath the earth? Some tales tell of a palace high above the clouds, and of ancient beings with incredible power. What will you find?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.