godofwarcollection
یحیی رحیمی

یکی از طرفداران God of War موفق به ثبت رکورد گینس در زمینه کلکسیون بازی شده است

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
2,134 بازدید

اینکه یک بازی را دانلود کنیم و برای ساعتها در پیچ و خم محیط آن گم شویم، ممکن است دل مشغولی بسیاری از ما ها را برطرف کند و حداقل برای چند ساعتی هم که باشد، غم و نگرانی را از دوش ما بزداید. این روشی است که ممکن است بسیاری از ما آن را امتحان کرده باشیم اما Emanuel Mojica Rosas چیزی فراتر از اینها را در دل بازی های ویدیویی پیدا کرده است و موفق به ثبت رکورد گینس در زمینه بازی God of War شده است.

او که اهل یکی از شهرهای کوچک مکزیک است، بعد از فوت مادربزرگش تکان شدیدی می خورد و برای فرار از غم و غصه اش به سوی بازی های ویدیویی پناه می برد. او مستقیم به بازوان پر زور خدا و خود کریتوس پناه می برد و اما چه پناهی! Mojica Rosas گفته است که او نمی تواسته روی شغلش تمرکز کند و در همین دوران سخت نیز از کارش برکنار شده است.

او بعدها به این نتیجه رسیده است که تنها کاری که ممکن است او را آرام کند، رفتن به سوی کنسول PlayStation و بازی God of War است. سری بازی خدای جنگ به او روح دوباره ای بخشیده اند و به این نتیجه رسیده است که اگر کریتوس می تواند سرنوشت خود را تغییر دهد، پس او نیز می تواند.

godofwarsuperfanguiness

استدیوی Santa Monica این داستان را می شنوند و او را دعوت به بازدید از استدیوی خود می کنند. آنجا سورپرایزهای بسیار زیادی منتظر او بوده اند. در ابتدا او یک بازدید کامل از تمام استدیو و همچنین اتاق موشن کپچر داشته است و در آخر به او رکورد گینس برای جمع آوری بزرگ ترین کلکسیون God of War داده می شود. این کلکسیون شامل کوله پشتی، تی شرت و بسیاری دیگر از آیتم های بازی است و در کل 583 قطعه است.

در آخر Cory Barlog، کارگردان بازی نیز یک نسخه اولیه از دیسک بازی God of War کنسول PS2 را به او اهدا کرده است و همچنین سخنان بسیار نرمی نیز در این بازدید گفته است:

Cory Barlogتو من را مدام تحت تاثیر قرار می دهی. هر بار که حرف های تو را می شنوم، به من کمک می کند که این بازی را بهتر درک کنم و بعضی اوقات مسیر بسیار سخت می شود. اما همیشه نوری در جایی وجود دارد و این فوق العاده است.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.