واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village رزیدنت اویل ویلیج
محمد صادق شجاعی

نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village برای هدست PSVR 2 منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
850 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در جریان جدید‌ترین رویداد State of Play، شرکت کپکام اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village (رزیدنت اویل ویلیج) در دسترس کاربران هدست PSVR 2 قرار خواهد گرفت.

شرکت سونی بامداد امروزی بخش جدیدی از رویداد State of Play را برگزار کرد که در قالب آن از بازی Resident Evil 4 Remake به صورت رسمی رونمایی شد. اما اخبار تازه سری Resident Evil تنها به اثر مذکور محدود نبوده و شرکت Capcom با دست پر به رویداد State of Play آمده است. به‌واسطه نمایش یک تریلر، مشخص شد که دارندگان هدست پلی استیشن وی آر 2 می‌توانند از تجربه بازی رزیدنت اویل ویلیج به صورت واقعیت مجازی لذت ببرند. با استناد به پست منتشر شده در بلاگ پلی استیشن، شرکت کپکام تایید کرده که کمپین داستانی بازی Resident Evil Village به طور کامل به صورت VR قابل تجربه است.

در پست مذکور باری دیگر تاکید می‌شود که هدست PSVR 2 هنوز در حال ساخت بوده و به صورت عمومی عرضه نشده است. با این حال هشتمین بازی اصلی از سری رزیدنت اویل از ویژگی‌های هدست واقعیت مجازی جدید شرکت سونی از جمله نمایشگر 4K با پشتیبانی از فناوری HDR، ردیابی چشم و صدای سه‌بعدی به بهترین شکل استفاده خواهد کرد. همچنین می‌توانید از کنترلر PSVR 2 Sense برای شلیک و مبارزه با دشمنان بهره ببرید.

واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village رزیدنت اویل ویلیج

واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village یک تجربه کامل است

در جریان رویداد State of Play، جزئیات بیشتری از نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village و تاریخ انتشار آن روی هدست پلی استیشن وی آر 2 اعلام نشده است. علاوه بر بازی رزیدنت اویل ویلیج، تریلر‌هایی از دیگر بازی‌های واقعیت مجازی از جمله The Walking Dead: Saints and Sinners Chapter 2 ،No Man’s Sky و Horizon: Call of the Mountain در جریان رویداد مذکور به نمایش گذاشته شد.

نظر شما در مورد امکان تجربه بازی رزیدنت اویل ویلیج به صورت واقعیت مجازی چیست؟ آیا این نسخه مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت؟ به نظر شما مهم‌ترین بازی هدست PSVR 2 کدام‌یک از آثار معرفی شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village چه بخش‌هایی را شامل می‌شود؟

شرکت کپکام تایید کرده که کمپین داستانی بازی Resident Evil Village به طور کامل به صورت VR قابل تجربه است.

۱
نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ویلیج از کدام‌یک از ویژگی‌های PSVR 2 استفاده می‌کند؟

نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ویلیج از ویژگی‌های هدست واقعیت مجازی جدید شرکت سونی از جمله نمایشگر 4K با پشتیبانی از فناوری HDR، ردیابی چشم و صدای سه‌بعدی به بهترین شکل استفاده خواهد کرد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.