دانلود بازی Capcom Fighting Collection برای PC
دانلود بازی Capcom Fighting Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Capcom Fighting Collection برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,637 بازدید

دانلود بازی Capcom Fighting Collection برای کامپیوتر

فرنچایز Street Fighter نامی است که نه تنها سبک مبارزه‌ای را یک بار برای همیشه تبدیل به یک استاندارد در صنعت گیم کرد، بلکه نام استودیوی سازنده‌اش یعنی Capcom را نیز به عنوان ستاره‌ای در دنیا ثبت کرد. این کمپانی پس از موفقیت فرنچایز بزرگش، دست به توسعه بازی‌های فراوان دیگری زد که البته تعدادی از آن‌ها نیز در سبک مبارزه‌ای قرار داشتند. حال که 35 سال از انتشار اولین نسخه Street Fighter گذشته، کمپانی Capcom دست به انتشار پدیده‌ای به نام Capcom Fighting Collection زده که قرار است محبوب‌ترین و البته کمتر شناخته شده‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای‌اش را به نمایش بگذارد.

این مجموعه شامل اکثر بازی‌های مبارزه‌ای آرکیدی می‌شود که Capcom بین سال‌های 1994 تا 2003 بر روی ماشین‌های آرکید منتشر کرد. این پکیج 10 بازی متشکل از عناوین کلاسیک: Darkstalkers: The Night Warriors، Night Warriors: Darkstalkers’ Revenge، Vampire Savior: The Lord of Vampire، Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge، Vampire Savior 2: The Lord of Vampire، Super Puzzle Fighter II Turbo، Super Gem Fighter Mini Mix، Cyberbots: Full Metal Madness، Red Earth، Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition می‌شود.

برخی از بازی‌های درون پکیج Capcom Fighting Collection پیش از این محصول، تنها بر روی ماشین‌های آرکید در دسترس بودند و برای اولین بار است که آن‌ها را در پلتفرم‌های گیم خانگی مشاهده می‌کنیم. گرافیک این بازی‌ها به همان شکل کلاسیک و خاطره انگیزشان ارائه شده و گیم پلی نیز به هیچ شکلی تغییر نکرده است. علاوه بر دریافت بازی‌ها، این محصول شامل تمام تصاویر هنری و موسیقی‌های متن اورجینال است و کلکسیونرها می‌توانند با خیال راحت انتظار یک بسته بندی کامل و نفیس را داشته باشند. Capcom Fighting Collection یک شاهکار برای گیمرهای قدیمی و حتی جدید در زمینه سبک مبارزه‌ای است.

بازی Capcom Fighting Collection پکیجی از جذاب‌ترین بازی‌های کلاسیک مبارزه‌ای کمپانی Capcom است. این بازی اکثرا بر روی ماشین‌های آرکید منتشر شده بودند و حالا شاهد حضورشان بر روی پلتفرم‌های مدرن هستیم. پس اگر به دنبال بازی‌های کلاسیک مبارزه هستید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های My Hero Ones Justice 2 Deluxe Edition و Samurai Shodown را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Capcom Fighting Collection برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-BIT)
Processor: Intel: core i5 3470, AMD: FX 6100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA®: GeForce® GTX470, AMD: Radeon R7 260X 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c or later)
Additional Notes: Xinput compatible controller recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-BIT)
Processor: Intel: core i5 3470, AMD: FX 6100 (or better)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA®: GeForce® GTX 660, AMD:Radeon RX 460 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c or later)
Additional Notes: Xinput compatible controller recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ten of Capcom’s most popular arcade games in one epic collection!
A wide variety of titles are included from iconic series such as Street Fighter and Darkstalkers, Cyberbots, and the first home console port of Red Earth! And of course, all titles support online play! This is the perfect collection for both arcade veterans who remember the titles, and those who want to get into them for the first time!
■ Fully-featured online modes
Players can aim to top the global leaderboards in ranked matches, or create a lobby with friends for casual games or just spectate some exciting matches.
Supported with a robust Rollback netcode which offers a stable and smooth online experience.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.