دانلود بازی Erica برای PS4
دانلود بازی Erica برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Erica برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 8 مرداد 1399 1 دیدگاه
4,282 بازدید

دانلود بازی Erica برای پلی استیشن 4

با پیشرفت فناوری فاصله میان صنعت بازی‌های ویدیویی و سینما کاهش پیداکرده است. دیگر زمانی که بازی‌های ویدیویی تنها یک سری بافت‌های ضعیف کار نشده بودند تمام‌شده است. چند وقتی است شاهد فیلم‌های سینمایی باقابلیت انتخاب دیالوگ و صحنه‌های مختلف هستیم که ژانر تازه‌ای به نام IF را تشکیل داده‌اند. استودیو Flavourworks به همت Sony Interactive Entertainment بازی Erica را روانه بازار کرده است که یک عنوان سینمایی حساب می‌شود. این بازی در جریان گیمزکام 2019 معرفی شد و از آن زمان تابه‌حال افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. بازی شمارا باشخصیت اریکا که دختری جوان با مشکلات مختلفی است آشنا می‌کند و پس‌ازآن باید با چالش‌های او دست‌وپنجه نرم کنید.

اریکا دختری جوان و شجاع است که با کابوس قتل پدرش مواجه شده است. ماجرای دردناکی که باعث شد درد از دست دادن پدر از کودکی با او همراه شود و در گوشه‌های تاریک زندگی و جایی که دیگرکسی برای او نمانده است، مانند خنجری در قلبش فرورود. حالا که زندگی روی دیگر خود را نشان داده است، این وظیفه شماست که به او کمک کنید تا با مشکلات پیش‌آمده دست‌وپنجه نرم کند و بتواند خود را از چنگال تاریکی نجات دهد. Erica با توجه ماهیت انتخابی‌اش، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد. انتخاب دیالوگ‌ها و اعمال شخصیت‌ها به شما بستگی دارد و در آخر همه این‌ها باعث ایجاد پایان‌بندی‌های مختلفی خواهد شد. درواقع شما این فیلم را خواهید ساخت. ممکن است انتخاب شما در آخر منجر به گرفتن جان اریکا شود یا اینکه اتفاق دیگری سر راه شما قرار گیرد. کسی چیزی نمی‌داند، هالیوود هیچ‌وقت این اندازه هیجان‌انگیز نبوده است.

در طول بازی Erica حواستان به رفتار با دیگر شخصیت‌ها باشد. رفتار درست با بقیه می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد اما اعتماد به یک نفر ممکن است عواقب سختی برای شما داشته باشد. هرکدام از شخصیت‌های بازی به شما کمک نخواهند کرد و این‌یکی از پایه‌های دنیای مدرن امروزی است. بازی پر از صحنه‌های تنش‌زاست که قلبتان را داخل دهانتان خواهد آورد. سینماتوگراف این بازی به‌خوبی از پس ایجاد صحنه‌های تاریک آمیخته با رنگ قرمز برآمده است و چه چیزی بهتر از یک بازی سینمایی که نه‌تنها انتخاب گزینه‌ها در اختیار شما باشد بلکه محیط هنری آن‌هم شمارا سیراب کند. اریکا دختری غمگین و گم‌شده است که بخش بزرگی از زندگی‌اش را در تاریکی گزارنده است. شما به او کمک کنید تا بالاخره به جایگاه واقعی‌اش برسد. در این سبک بازی‌های Detroit Become Human و The Complex بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Erica با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Become Erica, a brave young lady plagued with nightmares of your father’s murder. With the traumatic events that have haunted you as a child dragged back into the light of the present day vis grisly new clues, it’s up to you to unearth the shocking truth behind this devastating tragedy. Every choice you make influences how the game develops, with multiple endings awaiting you at the finale of the emotional branching narrative.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 39.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام. خسته نباشید
    این بازی انحصاریه؟؟؟

    پاسخ دهید