بازی Scorn
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Scorn اعلام شد

یحیی رحیمی 8 مرداد 1401 بدون دیدگاه
281 بازدید

بازی ترسناک Scorn از جمله آثاری است که با بودجه اندکی و توسط استودیو Ebb Software ساخته شده و تیم اصلی بازی تنها متشکل از چهار نفر توسعه‌دهنده بوده است. این بازی که به صورت انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود؛ اثری متفاوت در ژانر وحشت است که به صورت اول شخص روایت می‌شود. توسعه‌دهنده، زمان مورد نیاز برای تمام کردن Scorn‌ را اعلام کرده است.

استودیو Ebb Software با انتشار مطلب تازه‌ای در مورد بازی Scorn به سوالات مختلف طرفداران پاسخ داده است. استودیو در ابتدا نوشت که این بازی مخصوص رده‌بندی سنی بزرگسال (17 سال به بالا) است و دلیل آن نیز ساخت دنیای متفاوت با فضایی ناامیدکننده و رنج‌آور است. استودیو همچنین به تئوری‌های مطرح‌شده توسط بازی‌کنان اشاره کرده و اینکه تعدادی از آنها، سرنخ‌های جالبی برای داستان دارند. مطلب در ادامه به زمان مورد برای تمام کردن Scorn می‌پردازد.

طبق اخبار فعلی، تمام کردن بازی به شرایط مختلفی بستگی دارد و اینکه بازی‌کننده چقدر برای حل معماها وقت می‌گذارد؛ به طور کل 6 تا 8 ساعت برای تمام کردن بازی کافی خواهد بود. بازی دارای محیط‌های متفاوتی است و افرادی که علاقه‌مند به عکاسی مجازی هستند می‌توانند تصاویر جذابی تهیه کنند. اگرچه استودیو در مطلب اولیه نوشت که خبری از حالت عکاسی نیست؛ اما سریعا از صحبت خود پشیمان شد و وجود Photo Mode را تایید کرد.

زمان مورد نیاز تمام کردن بازی Scorn

جزئیات بازی Scorn

با توجه به گفته‌های استودیو با یک بازی AA روبه‌رو هستیم که زودتر از آنچه فکر می‌کنیم، تمام می‌شود. کافی است 6 ساعت برای داستان اصلی و حدود 10 ساعت برای دریافت تمامی اچیومنت‌ها وقت بگذارید که با توجه به دسته‌بندی‌های فعلی، یک بازی کوتاه تلقی می‌شود. Scorn یک پروژه مستقل به حساب می‌آید که با عشق و علاقه زیادی ساخته می‌شود. تیم تولید در ابتدا متشکل از چهار نفر بوده و بودجه آنها نیز بسیار محدود بوده است و به همین دلیل است که با پروژه تراز اول روبه‌رو نیستیم.

Ebb Software در ادامه از آرت‌بوک 192 صفحه‌ای بازی رونمایی کرد که به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و شامل طرح‌های اولیه شخصیت‌ها، سلاح و مکان‌های ترسناک بازی است. افرادی که نسخه Deluxe بازی را بخرند؛ امکان دریافت ساندترک دو ساعته بازی را پیدا می‌کنند. سوال مهم دیگری که پاسخ داده شده؛ سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Scorn با وضوح 4K است. در این حالت نیازمند پردازده Intel Core i7-8700 به همراه شانزده گیگابایت رم و RTX 2070 هستید. در مطلب دیگری به سیستم مورد نیاز و پیشنهادی خواهیم پرداخت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.