خریدهای درون برنامه‌ای بازی Forspoken فوراسپوکن
محمد صادق شجاعی

شایعات مربوط به خریدهای درون برنامه‌ای بازی Forspoken صحت ندارند

محمد صادق شجاعی 9 خرداد 1401 بدون دیدگاه
246 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Square Enix نسبت به شایعات مربوط به خریدهای درون برنامه‌ای بازی Forspoken (فوراسپوکن) واکنش نشان داده و اعلام کرده که بازی مذکور فاقد چنین بخش‌هایی است.

در ماه‌های اخیر شایعاتی در رسانه‌های مختلف منتشر شده که از وجود خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی Forspoken خبر می‌دهند؛ این شایعات به واسطه انتشار رده بندی سنی این اثر در اروپا قوت گرفت. بر این اساس، در گزارش PEGI از وجود خریدهای درون برنامه‌ای به عنوان یکی از دلایلی که موجب می‌شوند بازی فوراسپوکن تنها مناسب افراد بالای 18 سال باشد، یاد شده است. با این حال شرکت اسکوئر انیکس، به عنوان ناشر بازی Forspoken، اعلام کرده که این شایعات حقیقت نداشته و استودیو Luminous Productions هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای را در این اثر قرار نداده است.

پیش از گزارش بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها، ESRB که به عنوان سازمان رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی در آمریکا و کانادا شناخته می‌شود، در ماه فوریه به وجود خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Forspoken اشاره کرده بود. پس از این رسانه‌های بسیاری به این امر پرداخته و در گزارش‌های خود به وجود خریدهای درون برنامه‌ای اشاره کردند. یکی از کاربران وب سایت ردیت به نام ZXtheD متوجه شده است که در صفحه 43 شماره 334 مجله Game Informer، شرکت Square Enix اعلام کرده که بازی Forspoken فاقد خرید‌های درون برنامه‌ای است. در حال حاضر مشخص نیست که چرا شرکت مذکور به جای انتشار بیانیه و تکذیب اخبار در قالب شبکه‌های اجتماعی، از طریق یک مجله اقدام کرده است. به نظر می‌رسد منظور سازمان‌های رده بندی سنی از خرید‌های درون برنامه‌ای، امکان خرید محتوا‌های نسخه Deluxe در داخل بازی Forspoken است.

خریدهای درون برنامه‌ای بازی Forspoken فوراسپوکن

نسخه کنسولی بازی Forspoken در انحصاری PS5 قرار دارد

شرکت اسکوئر انیکس پیش از این اعلام کرده است که یک بسته الحاقی برای بازی فوراسپوکن منتشر خواهد شد. این DLC که حکم پیش‌درآمد برای بازی مذکور را دارد، تحت عنوان Tanta We Trust در فصل زمستان در دسترس قرار خواهد گرفت. تا‌کنون جزئیات بیشتری از این بسته الحاقی منتشر نشده است.

بازی Forspoken در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. با این وجود، شایعه عجیبی پخش شده که بر اساس آن‌ها در صورت آماده شدن بازی Final Fantasy 16 برای انتشار در سال جاری، انتشار بازی فوراسپوکن به اوایل سال 2023 موکول خواهد شد. در صورت تحقق این امر، بازی فاینال فانتزی 16 در فصل تعطیلات در دسترس قرار خواهد گرفت. بسیاری از بازیکنان بیشتر از بازی Forspoken، منتظر انتشار بازی Final Fantasy 16 هستند؛ زیرا اعتقاد دارند که محصول استودیو Luminous Productions از مشکلات مختلفی رنج می‌برد.

نظر شما در مورد خریدهای درون برنامه‌ای بازی Forspoken چیست؟ به نظر شما وجود خریدهای درون برنامه‌ای به کیفیت آثار مختلف صدمه وارد می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PlayStation LifeStyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.