دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future برای PC
دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1401 2 دیدگاه
10,872 بازدید

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future برای کامپیوتر

بازی Stranger Of Paradise: Final Fantasy Origin یکی از دیوانه‌وارترین محصولاتی درون فرنچایز خود بوده که برای یک سال موفق به راضی کردن طرف‌داران فراوان این سری شده است. با این حال همه چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند و وقت خداحافظی کردن باشخصیت‌های دوست داشتنی این بازی رسیده است. کمپانی Square Enix تصمیم گرفته انجام این کار را با بسته‌ای الحاقی فوق‌العاده عمیق با نام Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future انجام دهد.

برخلاف بسته‌های الحاقی معروف دیگری مانند Trials of the Dragon King و Wanderer of the Rift، این محصول جدید کلی محتوای داستانی تازه را به هسته اصلی اضافه می‌کند. شخصیت اصلی بازی با همراهانش متوجه حضور یک نیروی شرور تازه می‌شوند که قصد نابودی دنیایشان را دارد. این شخصیت شرور به یکی دیگر از بازی‌های Final Fantasy ارتباط داشته و از این جهت، پیوندی جالب بین Stranger of Paradise و دیگر نسخه‌های سری به وجود می‌آورد که بسیار مهم و خوب است.

زمانی که بحث محتوای تازه گیم پلی هم میان می‌آید، Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future ناامید نمی‌کند. این بسته نه تنها محیط‌ها و باس‌های جدیدی را معرفی می‌کند، بلکه درجه سختی تازه‌ای نیز اضافه می‌کند که بازی را دشوارتر از گذشته کرده است. آیتم‌ها و سطوح قابل کسب بیشتری در این بسته وجود دارند و ارزش تکرار بازی اصلی را هم بالا برده‌اند. پس اگر از طرف‌داران Stranger of Paradise Final Fantasy هستید، این بسته الحاقی را از دست ندهید.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future نام بسته‌ای الحاقی بوده که محتویات زیادی را به بازی اصلی اضافه می‌کند. این محتویات شامل بخش‌های داستانی تازه، شخصیت‌ها، محیط‌ها، باس‌ها و قابلیت‌های تازه‌ای می‌شوند که بازی اصلی را یک مرحله به جلو می‌برند. پس طرف‌داران این فرنچایز تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stranger of Paradise Final Fantasy Origin و Tactics Ogre Reborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 5 1400 / Intel® Core™ i7-6700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 470 / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6GB
Storage: 80 GB available space
Other: 30 FPS @ 1280×720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 5 1600 / Intel® Core™ i7-8700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 5700 XT / NVIDIA® GeForce® GTX 1660 SUPER
Storage: 80 GB available space
Other: 60 FPS @ 1920×1080

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Guided by an enigmatic moogle spirit, Jack and his allies travel to a city in another dimension. Lufenians call this place Central. From here they observed a myriad of worlds and dimensions. Yet it took only the mad delusions of one Lufenian to bring it all to ruin. Jack strides deep into the heart of this ghostly city to break the fetters of this karmic juggernaut once and for all.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 80.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future کرک شده است ؟

بله. بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future توسط گروه Razor1911 کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future را اجرا می کند ؟

برای اجرای Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future شما نیاز به ویندوز 10، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i7-6700 یا AMD Ryzen 5 1400 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD RADEON RX 580 4AMD Radeon RX 470 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 80 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future در چه جهانی روایت می شود ؟

در این عنوان بازیکنان کنترل شخصیتی به نام Jack Garland را به دست گرفته و هدف اصلی بازی، مبارزه با هیولاهای معروف سری Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Different Future است. علاوه بر حملات فیزیکی، قابلیت استفاده از نیروهای جادویی برای مبارزه با دشمنان در بازی وجود دارد. پس از شکست هیولاها، می‌توانید نیروی جادوییشان را دریافت کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    این فقط dlc هست یا بازی اصلی رو هم شامل میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      نویسنده

      نسخه اصلی بازی به همراه تمام dlcهایی که عرضه شده.