دانلود بازی The Quiet Man برای PC
دانلود بازی The Quiet Man برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Quiet Man برای PC

پارسی گیم 21 خرداد 1399 1 دیدگاه
16,359 بازدید

دانلود بازی The Quiet Man برای کامپیوتر

تابه‌حال به این فکر می‌کردید اگر یکی از حواس پنج‌گانه را نداشتید، دنیا چه شکلی می‌شد؟ برای نمونه اگر توانایی شنیدن را نداشتید، دنیا را چطور حس می‌کردید؟ فرض کنید توانایی شنیدن بهترین سمفونی‌ها و ترانه‌ها را نداشتید، قطعاً بخشی از احساس شما با آنچه هست تغییر می‌کرد. استودیو Human Head اما در سال 2018 دست‌به‌کار بزرگی زد و یک بازی کاملاً سینمایی و فوق‌العاده را راهی بازار کرد. بازی The Quiet Man یک عنوان اکشن است که بر اساس صحنه‌های سینمایی پیش می‌رود و داستان مردی ناشنوا را روایت می‌کند که در دنیای تاریک گیر افتاده است و حالا باید با چالش‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم کند.

بازی The Quiet Man که توسط Square Enix منتشرشده است، تجربه‌ای کاملاً داستان محور با جلوه‌های اکشن سینمایی دارد. درواقع شما نقش یک شخصیت ناشنوا را به نام Dane بر عهده‌دارید که دنیا را طور دیگری حس می‌کند. به همین دلیل است که بازی صدا پردازی چندان عجیبی ندارد و جالب آن است که خبری از زیرنویس هم نیست. اینجاست که باید داستان را همانند او حس کنید و پیش ببرید. مرد عجیب داستان اما وسط خراب‌کارهای یک گروه تبه‌کار و یاکوزایی گیر افتاده است و این به شما بستگی دارد که در متفاوت‌ترین تجربه عمرتان او را از دست این گروه نجات دهید و آینده‌ای آرام‌تر آنچه او می‌شنود را برایش بسازید. با حذف صدا از بازی، قطعاً باید توجه بیشتری روی دیگر المان‌ها گذاشته شود و توسعه‌دهندگان نیز دقیقاً همین کار را انجام داده‌اند و یک اکشن بی‌نقص سرعتی آفریده‌اند که نمونه آن به‌ندرت پیدا می‌شود.

بازی The Quiet Man دارای یک گیم پلی هیجان‌انگیز است که آدرنالین را در سراسر وجودتان پخش می‌کند. تنها سلاح نیست که یاری‌رسان خواهد بود و بلکه شخصیت شما یک مبارزه واقعی است و با مشت و لگد می‌تواند کلک همه را بکند. حریفان بسیار حرفه‌ای پیش روی شما قرارگرفته‌اند و البته همین باعث شده است که مبارزه‌هایی تا سر حد مرگ پیش روی شما قرار داده شوند. در مقابل آن‌ها دفاع کنید و با ضرباتی مهیب، حریف را برای همیشه از زندگی پاک‌کنید. تجربه سینمایی بازی باعث شده است که با یک عنوان عجیب روبه‌رو باشیم. The Quiet Man انگار یک فیلم سینمایی اکشن تاریک است اما این دفعه شما می‌توانید دنیای آن را تغییر دهید. در جهانی که همه‌چیز به سمت هرج‌ومرج و تخریب پیش می‌رود، شما باید نظم را برگردانید. در این سبک نگاهی هم به Mortal Kombat 11 و Resident Evil 7 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Quiet Man با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 / Windows® 8.1 / Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5 (2.4GHz and above)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 370 / NVIDIA® GeForce® GTX 750 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectSound® Compatible Sound Card
Additional Notes: Expected framerate (Gameplay): 30FPS at 1080P resolution/Medium graphics setting

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 SP1 / Windows® 8.1 / Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5 (2.7GHz and above)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Radeon™ RX 480 / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectSound® Compatible Sound Card
Additional Notes: Expected framerate (Gameplay): 60FPS at 1080P resolution/High graphics settings

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Quiet Man is an action-adventure beat ’em up video game developed by Human Head Studios and published by Square Enix for Microsoft Windows and PlayStation 4. The game’s story is told through lengthy full-motion video sequences, some of which feature live-action actors, inserted between the gameplay sequences, and it features a deaf protagonist, which is reflected by having most of the events except for the opening and ending scenes having heavily muted sound with no subtitles regardless of the settings, being a deliberate choice from the developers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 29.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سرعت نت خراب

    پاسخ دهید