بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 کرایسیس کور
محمد صادق شجاعی

ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 معرفی شد

محمد صادق شجاعی 28 خرداد 1401 بدون دیدگاه
538 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Square Enix اعلام کرده است که نسخه ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 (کرایسیس کور فاینال فانتزی 7) اواخر سال جاری روی کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

پس از آن که بازی Final Fantasy VII به موفقیت‌های مختلف و متعدد دست پیدا کرد، شرکت اسکوئر انیکس تصمیم گرفت که در قالب مجموعه Compilation of Final Fantasy VII داستان این اثر را گسترش دهد. این مجموعه شامل بازی‌ها، انیمیشن‌های بلند و داستان‌های کوتاه است. یکی از آثار ارائه شده در قالب Compilation of Final Fantasy VII، بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 است که در سال‌های 2007 و 2008 روی کنسول PSP منتشر شد.

بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 وقایع پیش از داستان فاینال فانتزی 7 را روایت کرده و روی کاراکتر Zack Fair، از اعضای سازمان SOLDIER، تمرکز دارد. او وظیفه دارد یکی از اعضای SOLDIER به نام Genesis Rhapsodos را که ناپدید شده است، پیدا کند. زک فیر در جستجو‌هایش راز‌های بسیاری کشف می‌کند و از اسرار مختلفی با‌خبر می‌شود. در طول داستان بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 با وقایع مختلفی از جمله جنگ بین Shinra و اهالی Wutai و رخداد‌های Nibelheim همراه خواهید شد.

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 کرایسیس کور

نسخه Reunion بازی Crisis Core فراتر از یک ریمستر ساده است

نسخه ریمستر بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 که با نام بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion شناخته می‌شود، با استفاده از موتور یکسان با بازی Final Fantasy VII Remake ساخته شده است. این اثر در فصل زمستان سال 2022 روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

شرکت Square Enix در رابطه با ریمستر بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 اعلام کرده است: «از زمان انتشار بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 در سال 2007، به دلیل داستان عمیق و احساسی این اثر، بازیکنان بسیاری آن را مورد تحسین قرار دادند. در نسخه ریمستر، گرافیک بازی به HD ارتقا پیدا کرده و تمامی مدل‌ها به سه‌بعدی تبدیل شده‌اند. همچنین صدا‌گذاری به طور کامل انجام شده و در این داستان حماسی از جنگ و قهرمانی که در شرایط تازه‌ای از بازی فاینال فانتزی 7 روایت می‌شود، موسیقی‌ها دوباره تنظیم شده‌اند. از نسخه ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 که زیبا‌تر از قبل بوده و روی پلتفرم‌های بیشتر در دسترس قرار دارد، لذت ببرید. این نسخه فراتر از یک ریسمتر HD ساده است».

نظر شما در مورد ریمستر بازی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 چیست؟ به نظر شما این اثر مورد استقبال طرفداران سری Final Fantasy قرار می‌گیرد؟ آیا نسخه اصلی کرایسیس کور فاینال فانتزی 7 را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.