تمام کردن بازی Forspoken فوراسپوکن
محمد صادق شجاعی

تمام کردن بازی Forspoken حدود 30 تا 40 ساعت زمان می‌برد

محمد صادق شجاعی 23 شهریور 1401 1 دیدگاه
577 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رسانه اسپانیایی 3djuegos به تازگی مصاحبه‌ای با تاکفومی ترادا و تاکشی آراماکی، کارگردانان بازی فوراسپوکن، ترتیب داده است که طبق آن برای تمام کردن بازی Forspoken لازم است بیش از 30 ساعت زمان صرف کنید.

بازی Forspoken اولین محصول استودیو Luminous Productions است که اکثریت اعضای آن را سازندگان بازی Final Fantasy XV تشکیل داده‌اند. این اثر اکشن نقش‌آفرینی که توسط شرکت Square Enix منتشر می‌شود، داستان فردی به نام فری هالند را روایت می‌کند که از شهر نیویورک به دنیای خیالی Athia منتقل می‌شود. در این دنیا فری می‌تواند از جادو برای بقا و پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه‌اش استفاده کند. در این راه دشمنان مختلف و حاکمان ستمگر مانع فری بوده و شخصیت‌هایی مثل دستبند سخنگویی به نام Cuff به او کمک می‌کنند.

به تازگی استودیو Luminous Productions اطلاعات و جزئیات مختلفی از بازی Forspoken را ارائه کرده است که در قالب آن با بخش‌های شخصی‌سازی و کاوش این اثر بیشتر آشنا می‌شویم. علاوه بر این، رسانه اسپانیایی 3djuegos مصاحبه‌ای با تاکفومی ترادا و تاکشی آراماکی، کارگردانان بازی فوراسپوکن، ترتیب داده است. در قالب این مصاحبه مشخص شده است که به پایان رساندن داستان اصلی بازی Forspoken بین 30 تا 40 ساعت زمان می‌برد.

تمام کردن بازی Forspoken فوراسپوکن

امی هنیگ یکی از نویسنده‌های بازی Forspoken است

با توجه به گفته‌های کارگردانان بازی فوراسپوکن، این اثر نسبتا طولانی بوده و حاوی بخش‌های متعددی خواهد بود. با این حال تاکفومی ترادا در مصاحبه خود وعده داده است که پایان بازی رضایت‌بخش بوده و در قالب آن می‌توانید مراحل جانبی، سیاه‌چال‌ها و مواردی از این دست را تجربه کنید. در حالی که تا‌کنون تنها گیم پلی یک کوئست را مشاهده کرده‌ایم، اما بازی Forspoken دارای جنبه‌های مختلف و متعددی است. از بین آن‌ها می‌توان به Mana Pool‌ها که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید طلسم‌های جدید به دست بیاورید، Belfry‌ها که محل‌های مهم را نشان می‌دهند و Pilgrim’s Refuges که در آن‌ها می‌توانید استراحت کرده و تجهیزات خود را ارتقا دهید، اشاره کرد.

بازی Forspoken در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهمن 1401) روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. تیم نویسندگان بازی فوراسپوکن از گری ویتا (نویسنده فیلم Rogue One)، امی هنیگ (خالق سری Uncharted)، الیسون رایمر و تاد استاشویک تشکیل شده است. همچنین بر مک‌کرری (آهنگساز بازی God of War و سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power) و گری شیمن (آهنگساز بازی BioShock Infinite) وظیفه ساخت موسیقی متن بازی را بر عهده دارند.

نظر شما در مورد زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Forspoken چیست؟ آیا تجربه 30 تا 40 ساعته آن کافی است یا شما را ناامید کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    40
    روز تا انتشار بازی
    Forspoken کدام شرکت لعنتی داره این میسازه برای ps4 بسازه مام ادمیم

    پاسخ دهید