Asus-ROG-Swift-500hz
یحیی رحیمی

انویدیا اولین مانیتور گیمینگ 500 هرتز Asus Rog Swift را معرفی کرد

یحیی رحیمی 3 خرداد 1401 بدون دیدگاه
218 بازدید

شرکت انویدیا در کنفرانس کامپیوتکس 2022 از فناوری‌های تازه‌ای از جمله آموزش هوش مصنوعی برای کلاود گیمینگ و همچنین بازی‌های جدیدی که از فناوری RTX و DLSS پشتیبانی می‌کنند؛ رونمایی کرد. انویدیا همچنین یک سخت‌افزار جدید را معرفی کرد که باعث تعجب حاضران شد. مانیتور Asus Rog Swift با نرخ تازه‌سازی 500 هرتز سورپرایز بزرگ کنفرانس انویدیا بود.

بنابر آخرین اخبار سخت افزار، انتظار معرفی نسل جدید کارت گرافیک انویدیا را داشتیم؛ اما در نهایت مانیتور گیمینگ 500 هرتز به نام Asus Rog Swift معرفی شد. این مانیتور دارای بیشترین نرخ تازه‌سازی است که در یک مانیتور گیمینگ دیده‌ایم. در حالی که اکثر مانیتورها با نرخ تازه‌سازی 170 هرتز عرضه می‌شوند و بیشترین نیز 360 هرتز است؛ ایسوس تصمیم گرفته تا مرزها را جابه‌جا کند.

مانیتور گیمینگ Asus Rog Swift از یک پنل 1080p با اندازه 24 اینچ پشتیبانی می‌کند که طبق گفته انویدیا، نوع تازه‌ای از پنل TN برای ساخت آن به کار رفته است. پنل‌های TN فناوری قدیمی هستند که استفاده از آن در کنار نرخ تازه‌سازی 500 هرتز اندکی عجیب به نظر می‌رسد. انویدیا در معرفی مانیتور جدید گفته که این مدل دارای تأخیر کم و بالاترین نرخ تازه‌سازی است که مخصوص رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است.

مانیتور Asus ROG Swift با 500 هرتز

مانیتور گیمینگ 500 هرتز ایسوس

مانیتور جدید ایسوس برای بازی‌هایی ساخته شده که تأخیر در ارسال تصویر اهمیت زیادی دارد؛ این باعث شده تا ویژگی‌هایی مانند پنل باکیفیت و وضوح بالا کنار گذاشته شود و تنها مدل خاصی برای رقابت‌های آنلاین ایجاد شود. در صورتی که می‌خواهید میزان لگ تصویر به پایین‌ترین حد خود برسد و موفقیت در بازی‌های آنلاین برای شما اهمیت زیادی دارد؛ مانیتور 500 هرتز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مانیتور Asus Rog Swift با ابزار جدید انویدیا به نام Reflex Analyzer عرضه می‌شود. این نرم‌افزار به مانیتور اجازه می‌دهد تا میزان تأخیر در ارسال و دریافت تصویر در بازی‌هایی مانند ایپکس لجندز و فورتنایت به پایین‌ترین حد ممکن برسد. بنابر گفته انویدیا، فناوری جدید باعث کاهش میزان لگ و تأخیر می‌شود و همین باعث شده تا ارزش خرید مانیتور گیمینگ ایسوس افزایش پیدا کند. در حال حاضر قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس راگ سویفت 500 هرتز اعلام نشده است و همچنین زمان عرضه آن در دسترس نیست. با توجه به آنکه مدل جدید مخصوص گیمرهای حرفه‌ای و ای‌اسپورت ساخته شده؛ انتظار قیمت کم را نداشته باشید.

مانیتورهای گیمینگ در طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند و انبوهی از مانیتورهای 4K با نرخ تازه‌سازی بیش از 120 هرتز عرضه شده‌اند که لذت تجربه بازی کامپیوتر را دوچندان می‌کند. نظر شما در مورد مانیتور گیمینگ جدید چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.