کنترلر شرکت Asus کنترلر ایسوس
محمد صادق شجاعی

شرکت Asus یک کنترلر جدید برای ایکس باکس معرفی کرد

محمد صادق شجاعی 18 دی 1401 بدون دیدگاه
296 بازدید

در جریان نمایشگاه CES 2023، شرکت Asus (ایسوس) از یک کنترلر جدید برای کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس و کامپیوتر رونمایی کرد که دارای یک صفحه نمایش کوچک OLED است.

کنترلر جدیدی که شرکت ایسوس برای استفاده با ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر معرفی کرده، با نام Asus ROG Raikiri Pro شناخته می‌شود. این کنترلر دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی OLED بوده که در بالای کلید ایکس باکس قرار گرفته است. این نمایشگر قادر است مواردی از جمله تصاویر و انیمیشن سفارشی و عمر باتری کنترلر را نمایش دهد. در دو طرف پورت USB-C کنترلر Asus ROG Raikiri Pro دو کلید وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید بین پروفایل‌ها جا‌به‌جا شوید.

علاوه بر این، کنترلر جدید شرکت Asus دارای چهار کلید پشتی قابل برنامه‌ریزی، قفل تریگر و D-Pad دایره‌ای است. از دیگر ویژگی‌های کنترلر Asus ROG Raikiri Pro می‌توان به کلید Mute و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. دارندگان این کنترلر می‌توانند با استفاده از نرم افزار Asus Armoury Crate، عملکرد کلید‌ها را تغییر داده، سطح حساسیت را تنظیم کرده و حالت‌های مختلف تریگر و Dead Zone را فعال کنند.

کنترلر شرکت Asus کنترلر ایسوس

بخش‌های مختلف Asus ROG Raikiri Pro قابل شخصی‌سازی است

یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه کنترلر جدید شرکت Asus، اتصال سه حالته آن است. به این واسطه می‌توانید از طریق بلوتوث، حالت 2.4GHz RF یا با استفاده از کابل USB-C کنترلر را مورد استفاده قرار دهید. ایسوس در وب سایت خود اشاره کرده است که Asus ROG Raikiri Pro یک کنترلر «حرفه‌ای» برای افرادی بوده که پلتفرم اصلی آن‌ها کامپیوتر است. در عین حال کسانی که از ایکس باکس برای تجربه آثار مختلف بهره می‌برند، می‌توانند به کمک کابل USB-C از کنترلر مذکور استفاده کنند.

نظر شما در مورد کنترلر جدید شرکت Asus چیست؟ آیا ویژگی‌های Asus ROG Raikiri Pro توانسته‌اند توجه شما را جلب کنند؟ به نظر شما این کنترلر با استقبال همراه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.