Kojima-Reedus
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما به شایعه ساخت بازی Death Stranding 2 واکنش نشان داد

یحیی رحیمی 1 خرداد 1401 بدون دیدگاه
467 بازدید

هیدئو کوجیما، طراح بازی‌های ویدیویی ژاپنی با انتشار توییت تازه‌ای به خبر ساخت بازی Death Stranding 2 واکنش نشان داد. نورمن ریداس به تازگی از ساخت دنباله بازی Death Stranding گفته است و مدعی است که «کوجیما ساخت دومی را شروع کرده است». کوجیما در واکنش به این صحبت‌ها خطاب به نورمن ریداس نوشت:‌ «برو داخل اتاق شخصیت دوست من».

به گزارش پارسی گیم، نورمن ریداس در گفتگو با Leo Edit از تجربه‌اش در ساخت بازی دث استرندینگ صحبت کرده است و رسماً ساخت نسخه دوم را تائید کرد. استودیو کوجیما پروداکشنز اگرچه با انتشار تصاویری از ساخت بازی تازه‌ای خبر داده، اما اسم و عنوان آن را تائید نکرده است.

کوجیما با گذشت دو روز از تائید ساخت بازی Death Stranding 2، توییت معناداری برای نورمن ریداس نوشته است. این توییت شامل تصاویری از کوجیما و ریداس همراه یکدیگر است و کوجیما با به دست گرفتن یک چوب بیس‌بال، به شوخی ریداس را تهدید کرده است. این تصویر بدین معنی است که کوجیما از کار او راضی نیست و در توضیح تصویر نیز نوشته است:‌ «برو به اتاق شخصیت دوست من». منظور او از اتاق شخصی همان اتاق امنی است که بازی‌کنان در بازی دث استرندینگ قادر به بازدید از آن هستند.

ساخت بازی Death Stranding 2

Death Stranding 2 در حال ساخت؟

شرکت سونی بازی Death Stranding را در سال 2019 و برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. انتشار بازی برای کامپیوتر توسط شرکت 505 Games‌ انجام شد و در نهایت نسخه کارگردان بازی نیز در اوایل سال 2022 برای کامپیوتر منتشر شد. نورمن ریداس در ماه مارس سال 2020 از همکاری با کوجیما خبر داد و پس از آن بود که شایعات در مورد ساخت بازی Death Stranding 2 مطرح شد. گزارش‌های بعدی از مذاکرات سونی با کوجیما برای ساخت دنباله دث استرندینگ خبر می‌داد و تصاویر اخیر کوجیما با تجهیزات تصویربرداری سونی نیز این شایعات را تائید کرد.

ریداس اولین بار قرار بود در نسخه جدید بازی سایلنت هیل ایفای نقش کند. این بازی با کارگردانی کوجیما و دل تورو ساخته می‌شد که در نهایت پروژه ساخت آن توسط کونامی لغو شد. مشکلات میان کوجیما و کونامی باعث شد تا این طراح ژاپنی در نهایت استودیو شخصی خود را تأسیس کند. استودیو Kojima Productions‌ به تازگی از ساخت سریال و فیلم خبر داده و دفتر تازه‌ای در شهر لس‌آنجلس تأسیس کرده است. بنابر گفته کوجیما، تولید پروژه سینمایی این استودیو امسال شروع می‌شود.

واکنش کوجیما به شایعه ساخت بازی Death Stranding 2 به‌نوعی این خبر را تائید می‌کند و به نظر می‌رسد که احتمال معرفی آن در سال جاری میلادی و رویداد جدید پلی استیشن شوکیس وجود دارد.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.