رفع مشکلات بازی Death Stranding
مرتضی بحرینی

رفع مشکلات بازی Death Stranding

مرتضی بحرینی 12 آبان 1399 24 دیدگاه
15,858 بازدید

یکی از جدیدترین بازی ‌های اکشن که توسط نامی آشنا برای علاقه‌مندان به سبک جهان باز توسعه داده شده است، Death Stranding نام دارد. این بازی سرگرم کننده توسط کوجیما پروداکشنز توسعه داده شده و گفتنی است که این بازی اولین عنوان هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز پس از جدایی از شرکت کونامی در دسامبر 2015 محسوب می‌شود. به‌واسطه داستان این بازی سفری به ایالات‌متحده خواهیم داشت، جایی که قرار است با اتفاقات عجیب و پیچیده بازیکنان به چالش کشیده شوند.

مدتی است که بازی Death Stranding توسط گروه CPY کرک شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی جذاب را به رایگان تجربه کنند. اما هر بازی دارای مشکلاتی برای افراد مختلف است. در این مطلب قصد داریم تا برخی از مشکلات عمومی بازی برای کاربران به همراه راه‌حلی مناسب برای حل آن ها را بررسی کنیم، در ادامه همراه پارسی گیم باشید.

دانلود بازی Death Stranding برای PC

اگر مشکل یا ارور شما در بین موارد گفته‌شده نیست، می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها، متن ارور به همراه اطلاعات سیستم‌عامل و اطلاعات کامل سخت‌افزاری را با ما در میان بگذارید و اگر هم راه‌حلی برای یکی از مشکلات بازی دارید از طریق همین بخش با ما در ارتباط باشید و آن را برای سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

مشخصات سخت‌افزاری سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Death Stranding در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود بر همین اساس قبل از پرسش سؤال“آیا این بازی به سیستم من میخورد”، مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده: Intel® Core i5-3470 یا AMD Ryzen 3 1200
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX 1050 3 GB یا AMD Radeon RX 560 4 GB
دایرکت ایکس: نسخه 12
فضای مورد نیاز: 80 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD Ryzen 5 1600
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 6 GB یا AMD Radeon RX 590
دایرکت ایکس: نسخه 12
فضای مورد نیاز: 80 گیگابایت

نکته قابل‌توجه برای نصب بازی: برای تمام بازی‌های کرکی، باید آنتی‌ویروس خود را قبل از آنکه فایل‌ها را از حالت فشرده خارج کنید، خاموش و در آخر، پس از قرار دادن پوشه بازی در حالت سفید آنتی‌ویروس، آن را روشن و فعال کنید. آنتی‌ویروس می‌تواند کرک بازی را به‌عنوان تروجان یا ویروس شناخته و آن را بدون اطلاع شما پاک کند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که فولدر نصب بازی را از طریق آنتی‌ویروس اعتمادسازی کنید تا فایل‌های کرک بازی از سیستم شما حذف نشوند.

نکته خیلی مهم : برای اجرای بازی کارت گرافیک شما باید از DX 12 پشتیبانی کند، در غیر این صورت با ارور مواجه خواهید شد و هیچ راه حلی برای این موضوع نیز وجود ندارد!

حل مشکلات و خطاهای بازی Death Stranding

your graphics card does not support DirextX 12 features

 

ارور your graphics card does not support DirextX 12 features

این ارور بیشتر برای کسانی نمایش داده می‌شود که از کارت گرافیک سری 9 nVIDIA استفاده می‌کنند. برای رفع این مشکل نیاز است تا فایل قرار داده شده در بخش دانلود همین مطلب را دریافت کرده و سپس محتوای درون فایل را در محل نصب بازی جایگزین کنید. این راه‌حل 100 درصد تست شده و کاملاً جوابگوی این مشکل است.

Access Violation (C0000005h)

ارور Access Violation (C0000005h)

این ارور برای آن دسته از کاربرانی که از کارت گرافیک سری nVIDIA 20xx استفاده می‌کنند، نمایش داده می‌شود. راه‌حل‌های مختلفی برای برطرف کردن مشکل وجود دارد که در زیر آورده شده‌اند:

  1. راه‌حل اول: آخرین نسخه درایور کارت گرافیک nVIDIA را از سایت رسمی سازنده یا پارسی گیم دانلود کنید و در موقع نصب Clean Install را انتخاب کنید.
  2. راه‌حل دوم: اگر می‌توانید وارد بازی شده و در تنظیمات بازی گزینه nVIDIA DLSS را غیرفعال کنید.
  3. راه‌حل سوم: اگر گرافیک خود را اورکلاک کرده‌اید، باید آن را به حالت default برگردانید.
  4. راه‌حل چهارم: وارد Device Manager شوید و Realtek Sound Device را پاک‌کنید و دوباره در همان صفحه راست کلیک کرده و Scan کنید تا این درایور پیدا شود و دوباره آن را نصب کنید.
  5. راه‌حل پنجم: می‌توانید Citrix Indirect Display Adapter را کاملا uninstall کنید.

رفع مشکلات بازی Death Stranding

کرش بازی به همراه نمایش ارور ErrorCode: 0x887a0005

اگر شما نیز در هنگام بازی، شاهد کرش کردن گیم هستید و درنهایت اروری با موضوع ErrorCode: 0x887a0005 به شما نمایش داده می‌شود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بر روی آیکن بازی راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید به سربرگ Compatibility مراجعه کنید.
  3. در این سربرگ به بخش Settings مراجعه کرده و تیک گزینه Run In 640×480 screen resolution را بزنید.
  4. وارد بازی شوید و در بخش تنظیمات هر اندازه‌ای که دوست دارید برای صفحه تعریف کنید.

ارور Error initializing rendering configuration, check video card and drivers

اگر در زمان اجرای بازی با ارور بالا مواجه شدید، بدانید که باید ویندوز و کارت گرافیک خود را به آخرین نسخه موجود به‌روزرسانی کنید تا مشکل برطرف شود.

مشکل هماهنگ نبودن صدای بازی

وارد بازی شوید و در بخش تنظیمات بازی گزینه V-Sync را خاموش کنید. پس‌ازآن وارد nVIDIA Control Panel شده و در Manage 3D Settings وارد Program Settings شوید و بازی رو انتخاب کنید و Vertical Sync رو بر روی On یا Fast قرار دهید.

رفع مشکل نبودن صدای بازی

اگر به‌هیچ‌عنوان صدای بازی را نمی‌توانید بشنوید، کافی است تا خروجی صدای سیستم خود را از دالبی به استریو و بالعکس تغییر دهید.

ارور NvCamera64.dll

این ارور برای آن دسته از کاربرانی که از کارت گرافیک nVIDIA استفاده و GeForce Experience را دارند اتفاق می‌افتد. برای رفع این مشکل نیاز است تا GeForce Experience را غیرفعال و یا به‌طورکلی حذف کنید.

مشکل در تغییر نکردن اندازه صفحه‌نمایش

اگر بازی برای شما بر روی رزولوشن 720 قفل کرده است و امکان تغییر اندازه و به‌نوعی فول اسکرین کردن صفحه را ندارید، می‌توانید از نرم‌افزار Borderless Gaming استفاده کنید

ارور DLL و یا Api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is Missing

این ارور به دلیل عدم نصب نرم افزار Visual C++ Redistributable بر روی سیستم شماست. برای رفع این مشکل به این ها به لینک‌های دانلود مطالب مراجعه کرده و فایل های فوق را نصب نمایید.

xinput1_3

حل ارور xinput1_3.dll یا Directx

برای اجرای بازی‌ها، شما نیازمند نرم‌افزارهای جانبی مانند Visual C، Directx، درایورهای قطعات سخت‌افزاری و … هستید. یکی از نرم‌افزارهای اساسی برای اجرای بازی‌ها نرم‌افزار دایرکت ایکس بوده که در نسخه‌های 9،10،11 و 12 در دسترس هستند. معمولاً کارت گرافیک‌های جدید تمامی نسخه‌های یادشده را پشتیبانی می‌کنند ولی در کارت‌های گرافیک قدیمی تنها دایرکت ایکس 9 و 10 در دسترس شما خواهد بود. دایرکت ایکس نوعی رابط میان افزار است که ارتقا یافتن آن تنها توسط توسعه دهندگان به ارتقای همزمان بخش نرم افزاری و سخت افزاری وابسته است. حال اگر با خطا هایی نظیر xinput1_3.dll یا Directx مواجه شده‌اید برای حل آن ها باید نسخه جدید این نرم‌افزار را نصب کنید. برای دانلود Directx به مطلب منتشرشده در پارسی گیم مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر
    من این بازی رو حدودا دو هفته ای هست داشتم بازی میکردم ولی امروز که اومدم برم داخلش داخل لودینگ داخل بازی گیر کرده به ۵۰ ک میرسه صفحه کاملا سیاه میشه و هیچی نمیاره حتی صبرم کردم ولی هیچی
    گرافیک ۱۶۵۰ ۶گیگ
    ۱۶ گیگ رم
    i7 cpu

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام
      کرک رو بریزید

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود کردم موقع اجرا یه خطاهایی میاره تازه کارت گرافیکم gtx960m 4gig core i7 intel graphics 530 هستش چبکار کنم یه راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور رو بگید

  • Avatar

    علی توتونچی

    مهمان

    سلام من با کارت گرافیک ۲۰۶۰ هرچی رو ایکن بزی میزنم اتفاقی نمیوفته چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پاتریک

    مهمان

    من بازیم تو رزولوشن 720 قفله و از چند مانیتور استفاده میکنم هرکاری میکنم نمیتونم تغییر بدم با نرم افزاری ک معرفی کردین تغییر خاصی روش ایجاد نکرد

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه