بازی Death Stranding
سید مسعود کاظمی

سونی در حال مذاکره برای ساخت دنباله Death Stranding است

سید مسعود کاظمی 8 شهریور 1400 1 دیدگاه
290 بازدید

نورمن ریدس (Norman Reedus) بازیگر نقش Darryl Dixon در سریال مردگان متحرک و سم پورتر در بازی دث استرندینگ اخیراً در مورد ساخت دنباله Death Stranding صحبت کرده و گفته که مذاکرات برای ساخت شماره‌ی دوم بازی در جریان است. نورمن ریدس که با نقش دیکسون در سریال مردگان متحرک بین مردم مشهور است اخیراً به‌عنوان دیگر Death Stranding اشاره‌کرده است. ریدس که شخصیت اصلی بازی Death Stranding است در مصاحبه‌ی با خبرنگار AdoroCinema که رابطه‌ی نزدیکی با شعبه‌ی برزیل IGN دارد گفته است:

فکر می‌کنم قسمت دوم Death Stranding درراه باشد. مذاکرات برای گرفتن چراغ سبز تولید جریان دارد.

قطعاً این موضوع خبر خوشی برای طرفداران بازی Death Stranding است اما هنوز چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است. مشخص نیست که آقای ریدس به یک نسخه کاملاً جدید از دث استرندینگ اشاره می‌کند یا نسخه‌ی کارگردان بازی که قرار است ماه نوامبر امسال عرضه شود.

در شب افتتاحیه گیمزکام 2021 یک تریلر 8 دقیقه‌ای از نسخه کارگردان بازی دث استرندینگ به نمایش گذاشته شد. در تریلر به‌صورت آشکاری مشخص بود که نوشیدنی انرژی‌زا Monster از بازی حذف‌شده است. حذف سؤال‌برانگیز این نوشیدنی همه را شوکه کرد. اگر تریلر منتشرشده را به‌دقت تماشا کنید قطعاً متوجه این حذفیات می‌شوید. در تریلر منتشرشده مراحل جدید، منجنیق و جت‌پک نمایش داده شدند که جذابیت بازی Death Stranding را چند برابر می‌کند. چند مدت پیش هیدئو کوجیما، کارگردان بازی در توییتر خود ذکر کرده بود که از عنوان Director’s Cut برای بازی راضی نیست.

دنباله Death Stranding

در فیلم‌های سینمایی بنا بر نبود آزادی عمل یا کوتاه ساختن فیلم، کارگردان مجبور به حذف بعضی صحنه‌ها می‌شود. اگر کارگردان بعداً فیلم را با ویرایش خود منتشر کند و صحنه‌های حذف‌شده را در فیلم قرار دهد به آن فیلم Director’s Cut گفته می‌شود. کوجیما به این موضوع اشاره کرد که ازآنجایی‌که ناشر دخالت چندانی در موجودیت ویژگی‌های مختلف بازی ندارد، عنوان Director’s Cut برای یک بازی اصلاً قابل‌قبول نیست. بازی Death Stranding Director’s Cut قرار است در تاریخ 8 نوامبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    arash

    مهمان

    سلام خسته نباشین
    میخواستم بگم که روی اینکارت گرافیک حتی با کمترین گرافیک اجرا میشه
    اسم کارت گرافیک:atl radeon hd 4800 series

    پاسخ دهید