دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3
دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

پارسی گیم 23 مرداد 1398 6 دیدگاه
14,450 بازدید

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای پلی استیشن 3

در سال 2005، EA بازی بسیار هیجان انگیزی به نام Need for Speed Most Wanted منتشر کرد و این بازی با موفقیت های زیادی رو به رو شد. 7 سال بعد و در سال 2012، زمانی که جای خای تعقیب و گریز در  سری بازی های نام آشنای Need For Speed احساس می شد. استودیو Criterion Games ریبوت این عنوان محبوب را ساخت و شرکت EA آن را منتشر کرد. بازی از هر لحاظ، نسبت به 7 سال گذشته (نسخه ی اول) پیشرفت چشم گیری داشته. همچنین پیشرفت تکنولوژی در صنعت بازی سازی به آن کمک کرده تا گرافیک خیره کننده و اتومبیل های با جزعیاتی را در بازی شاهد باشیم. که آن حس قبلی تعقیب و گریز را می توان دوباره در این نسخه احساس کرد.

شما در Most Wanted کاملا آزاد هستید. از همان ساعات شروع و ابتدایی بازی، شما می توانید در همه جای شهر، گشت گذار کرده و در مسابقات شرکت کنید. شهر بازی بسیار بزرگ است و از نظر مساحت کم و کسری ای ندارید. البته شما همچنان باید مراقب پلیس ها باشید. تعقیب و گریز ها بسیار هیجان انگیز هستند و با موسیقی بازی کاملا سازگارند. همچنین شما می توانید اتومبیل های زیادی را در اطراف شهر پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. البته در ابتدای بازی نیز اتومبیل های زیادی برای سواری دارید. تمامی اتومبیل های بازی قابلیت شخصی سازی شدن را دارند و تنوع خوبی در تجهیزات مختلف دیده می شود. مسابقات، انواع مختلفی دارند و تمامی آن ها را در گذشته دیده اید. همچنین به جز بخش تک نفره، بازی دارای بخش چند نفره با قابلیت پشتیبانی بازیکن تا دوازده نفر را نیز دارد. مسابقات بازی چه چند نفره، چه تک نفره بسیار هیجان انگیز هستند و با تعقیب و گریز پلیس در این مسابقات، بسیار لذت بخش تر می شوند. کنترل اتومبیل ها بسیار واقع گرایانه و جالب اند. در عین حال بسیار روان و ساده هستند. شما با مشکل خاصی در این موضوع  رو به رو نمی شوید. گیم پلی بازی بی نقص نیست و بعد از مدتی خسته کننده می شود. اما برای طرفداران سرسخت این سبک می تواند بسیار لذت بخش باشد.

این نسخه از سری بازی های Need For Speed نیز با استفاده از موتور گرافیکی بهینه شدهChameleon ساخته شده است و با جلوه های بصری خود، حس هیجان بازی را بیشتر از قبل می کند. افکت های بازی بسیار عالی طراحی شده اند. ذرات هوا بر روی دوربین تاثیر دارند. وضعیت های آب و هوایی بازی بسیار زیبا هستند و واضح است که سازندگان بر روی افکت ها وقت زیادی گذاشته اند. نور پردازی بازی در سطح تازه ای با نسخه های قبلی قرار دارد و شما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین جزئیات در اوتومبیل ها موج می زند و کیفیت بافت ها بالا هستند. فیزیک بازی در تصادفات قابل قبول هستند و مشکل خاصی در آن دیده نمی شود.  در کل گرافیک بازی به معنای واقعی زیباست و شما را نا امید نمی کند.

در آخر گیمر های سرسخت بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی، بازی Need For Speed Most Wanted 2012 را از ندهند. این نسخه بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. می تواند شما را ساعت ها غرق در خود  کند.

در ادامه برای دانلود بازی Need for Speed Most Wanted با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Need for Speed Most Wanted is an open world racing game developed by Criterion Games and published by Electronic Arts (EA). Announced on 4 June 2012, during EA’s E3 press conference, Most Wanted is the nineteenth title in the Need for Speed serie. Need for Speed Most Wanted is set in an open world environment. The game takes on the gameplay style of the first Most Wanted title in the Need for Speed franchise. Most Wantedallows players to select one car and compete against other racers in three types of events: Sprint races, which involves traveling from one point of the city to another, Circuit races, each having two or three laps total and Speed runs, which involve traversing through a course in the highest average speed possible. There are also Ambush races, where the player starts surrounded by cops and must evade their pursuit as quickly as possible.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام من می خواهم با ی شبیه ساز رو موبایل اجراش کنم آیا اجرا میشه این ؟ با شبیه ساز ps3

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام دوستان میشه لطفا یکی بگه من بازی رو نصب کنم مشکلی پیش نمیاد اگه مشکلی هست تا دانلود نکنم اگه نیست تا دانلود کنم ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aliasghar

    مهمان

    وسط بازی یهو گیر میکنه دیگه تکون نمیخوره میشه کمک کنید چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aliasghar

    مهمان

    سلام خسته نباشید من وسط بازی دارم میرم یهو گیر میکنه البته نصفه مپ معلوم نیست روبه رو سفیده ولی پشت هم تکمیله هر کاری میکنم گیر کرده همون جا تکون نمیخوره چیکار کنم ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    PaRsA

    مهمان

    سلام دونفره هم میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به PaRsA

      پشتیبانی

      سلام
      خیر