بازی Crash Team Rumble کرش بندیکوت
محمد صادق شجاعی

بازی Crash Team Rumble برای پلی استیشن و ایکس‌باکس معرفی شد

محمد صادق شجاعی 18 آذر 1401 بدون دیدگاه
893 بازدید

شرکت Activision Blizzard (اکتیویژن بلیزارد) و استودیو Toys for Bob در جریان مراسم The Game Awards 2022 از اثری تازه از سری Crash Bandicoot (کرش بندیکوت) تحت عنوان بازی Crash Team Rumble رونمایی کردند.

از مدتی پیش شایعات مبنی بر تلاش استودیو Toys for Bob برای ساخت اثری چند‌نفره از سری Crash Bandicoot در رسانه‌های مختلف مخابره شد. همچنین اخیرا اعلام شد که شرکت اکتیویژن بلیزارد و استودیو تویز فور باب این اثر را در جریان رویداد گیم اواردز رونمایی خواهند کرد. حال این شایعات به حقیقت پیوسته و بامداد امروز در بخشی از مراسم The Game Awards 2022، بازی Crash Team Rumble به صورت رسمی معرفی شد.

با استناد به توضیحات ارائه شده از سوی سازندگان، بازی کرش تیم رامبل دارای شخصیت کرش بندیکوت و سایر کاراکتر‌های آشنای این سری از جمله کوکو بندیکوت و نئو کورتکس بوده و زمینه رقابت‌های تیمی در محیط‌های مختلف را فراهم می‌کند. بازیکنان برای این که تیم خود را به پیروزی برسانند، باید تعداد بیشتری Wumpa Fruit جمع‌آوری کرده و در عین حال با تهدیدات مختلفی که در محیط پراکنده شده‌اند، مقابله کنند.

بازی Crash Team Rumble یک اثر بین نسلی محسوب می‌شود

بازی کرش تیم رامبل تازه‌ترین اثر از سری کرش بندیکوت محسوب می‌شود. پیش از این بازی‌های Crash Bandicoot: On the Run (محصول شرکت King) و Crash Bandicoot 4: It’s About Time (محصول استودیو Toys for Bob) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

بازی کرش تیم رامبل در مقطعی از سال 2023 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد اثر جدید سری Crash Bandicoot چیست؟ آیا این تجربه چند‌نفره نظر شما را جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.