بازی اپل اپ استور
یحیی رحیمی

بهترین بازی های موبایل سال 2021 اپ استور اپل اعلام شد

یحیی رحیمی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
926 بازدید

تیم سردبیران اپ استور اپل به معرفی بهترین بازی های موبایل سال 2021 بر اساس محبوبیت و شاخص‌های فنی پرداخته‌اند. بازی های انتخاب شده از جنبه‌های مختلفی مانند کیفیت بصری، نوآوری در کدنویسی و طراحی و همچنین تأثیرات فرهنگی انتخاب‌شده‌اند. بر این اساس، بازی League of Legends: Wild Rift برترین بازی آیفون سال و همچنین Marvel Future Revolution نیز بهترین بازی آیپد شناخته شده است.

بازی League of Legends: Wild Rift که موفق به دریافت جایزه بهترین بازی موبایل سال از سوی اپل شده، اثری تحسین‌شده در ژانر موبا است که توسط ریوت گیمز (Riot Games) توسعه و منتشر شده است. کاربران گوگل پلی نیز بازی موبایل لیگ آف لجندز را به عنوان بهتری بازی اندروید سال 2021 انتخاب کرده بودند. این بازی موبایل کاملاً رایگان است و بر اساس نسخه‌ی کامپیوتر ساخته شده است که محبوبیت بسیار زیادی در طی ماه‌های گذشته و به خصوص با پخش انیمیشن سریالی آرکین پیدا کرده است.

Marvel Future Revolution با دریافت جایزه بهترین بازی آیپد 2021، طرفداران مارول را به وجد آورده است. این اولین بازی جهان باز اکشن نقش‌آفرینی شرکت مارول است که برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود. روند بازی بدین شکل است که بازی‌کنندگان باید همراه یکدیگر برای شکست دادن دشمنان و ابرشرورهای دنیای مارول بجنگند. این بازی نقش آفرینی با گیم پلی غیرخطی، بهترین بازی برای آیپد از سوی اپل شناخته شده است. اپل همچنین بهترین بازی سرویس آرکید را هم Fantasian اعلام کرده که اثری نقش آفرینی است و انحصاراً برای آی ‌او اس و مک منتشر شده است.

بازی League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های موبایل سال 2021

علاوه بر بهترین بازی های موبایل سال 2021 که از سوی تیم تحریریه اپل انتخاب شده‌اند، محبوب‌ترین بازی‌ها نیز بر اساس میزان دانلود معرفی شده‌اند. بنابر اعلام اپل، ماینکرافت محبوب‌ترین بازی سال 2021 بوده و توانسته صدر چارت بیشترین بازی‌های دانلود شده انگلستان ایالات‌متحده را غصب کند. بازی Fantasian که جایزه بهترین بازی سرویس آرکید را برد، موفق به قرار گرفتن در فهرست محبوب‌ترین بازی‌های اپ استور نشده است. در ادامه نگاهی به فهرست بهترین بازی های موبایل و اپ‌ های آیفون سال 2021 بیندازید.

  • بهترین بازی آیفون: League of Legends: Wild Rift
  • بهترین بازی آیپد: Marvel Future Revolution
  • بهترین بازی مک: Myst
  • بهترین بازی اپل تی‌وی: Space Marshals 3
  • بهترین بازی اپل آرکید:‌ Fantasian

بهترین بازی های موبایل اپ استور

بهترین اپ های سال اپ استور

  • بهترین اپ سال آیفون: Toca Life World
  • بهترین اپ سال آیپد: LumaFusion
  • بهترین اپ سال مک: Craft
  • بهترین اپ سال اپل واچ: Carrot Weather

بیشترین بازی های دانلود شده آیفون:

  1. Among Us
  2. Roblox
  3. Project Makeover
  4. Water Sort Puzzle
  5. High Heels
  6. Count Masters: Crowd Runner 3D
  7. Eight Ball Pool
  8. Magic Tiles 3: Piano Game
  9. Shortcut Run
  10. Subway Surfers

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.