Dying Light دایینگ لایت
محمد صادق شجاعی

شخصیت اصلی بازی Dying Light 3 قوی‌تر خواهد بود

محمد صادق شجاعی 28 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
819 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، تایمون اسمکتالا که در بازی Dying Light 2 (دایینگ لایت 2) به عنوان طراح اصلی حضور داشته است، گفته که استودیو Techland قصد دارد تغییراتی در نقطه شروع اثر بعدی خود ایجاد کرده و بازی Dying Light 3 را با شخصیت قوی‌تری آغاز کند.

تایمون اسمکتالا، طراح اصلی بازی Dying Light 2: Stay Human، به‌تازگی مصاحبه‌ای با رسانه VGC داشته است. وی در این مصاحبه گفته که اضافه کردن توانایی‌ها و مهارت‌های بیشتر به شخصیت تحت کنترل بازیکنان، از مشکلات بازی دایینگ لایت 2 است که قصد دارد آن را اصلاح کند. وی در این مورد گفته است: «در صورتی که بازی Dying Light 3 را بسازیم، قصد دارم شخصیت اصلی را به گونه‌ای طراحی کنم که در ابتدای بازی مهارت‌ها و توانایی‌های بیشتر و بهتری داشته باشد».

تایمون اسمکتالا در ادامه مصاحبه خود با رسانه VGC گفته است: «ما اساسا در بازی Dying Light 2: Stay Human همان رویکردی را دنبال کردیم که پیش از این در بازی دایینگ لایت استفاده کرده بودیم. در این اثر بازیکنان با شخصیت بسیار ضعیف آغاز کرده و در ادامه با پیشرفت در بازی به کاراکتر قوی‌تر تبدیل می‌شوند. ما در بازی دوم کار بسیار متفاوتی انجام دادیم و اکنون پس از گذشت سه ماه از انتشار، متوجه مشکلی شده‌ام که در واقع دوست دارم آن را اصلاح کنم. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر بازی سوم در کار باشد، شخصیت اصلی با قدرت‌، مهارت‌ و توانایی‌های بیشتر آغاز خواهد کرد».

بازی Dying Light 2: Stay Human در ماه فوریه سال جاری منتشر شد و نظر مثبت اکثریت منتقدین را دریافت کرد. در حال حاضر بازی دایینگ لایت 2 میانگین امتیاز 76 را در پلتفرم‌های مختلف به دست آورده است. اولین بسته الحاقی بازی مذکور که قرار بود در ماه ژوئن منتشر شود، به ماه سپتامبر موکول شده است.

Dying Light دایینگ لایت

Techland قصد دارد تا سال‌ها از بازی Dying Light 2 پشتیبانی کند

پیش از انتشار بازی دایینگ لایت 2، استودیو تکلند اعلام کرده بود که قصد دارد تا حداقل پنج سال با انتشار محتوا‌های مختلف از این اثر زامبی محور و Open-World خود پشتیبانی کند. تایمون اسمکتالا در مصاحبه با رسانه Game Informer، گفته است که احتمالا اولین DLC بازی دایینگ لایت 2 داستان بازی اصلی را دنبال نخواهد کرد.

نظر شما در مورد شروع بازی Dying Light 3 با شخصیت اصلی قوی‌تر چیست؟ آیا پروتاگونیست ضعیف در بازی Dying Light 2: Stay Human شما را به مشکل انداخته است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.