یحیی رحیمی

بازی Dying Light: Bad Blood به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفت

یحیی رحیمی 10 بهمن 1398 بدون دیدگاه
6,600 بازدید

بازی PUBG در سال 2017 بیرون آمد و بعد از آن Fortnite نیز به پخش ژانر Battle Royale در همه جا کمک کرد. از آن زمان Call of Duty نیز گریزی به این بخش زده است و حالت بتل رویال را معرفی کرده است. انواع و اقسام حالت های مختلف آن را شاهد بوده ایم و حالا اسپین آف بتل رویال Dying Light به نام Dying Light: Bad Blood نیز به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بازی Dying Light: Bad Blood در سال 2018 عرضه شد و این اولین بار است که برای دارندگان بازی اصلی مجانی شده است. کافی است که تمام بازیکنان به این وب سایت بروند و یک حساب کاربری ایجاد کنند. بعد از آن است که می توانید بازی را به پلتفرمی که روی آن بازی می کنید متصل کنید و سپس کد نصب بازی مجانی را دریافت کنید و آن را در فروشگاه بازی مانند استیم وارد کنید.

البته این حالت بتل رویالی نیست که همه شما ممکن است بشناسید. در Dying Light: Bad Blood دوازده بازیکن روی یک نقشه فرود می آیند و باید سلاح های مختلفی بردارند و زامبی ها را از بین ببرند و در آخر نیز نمونه های خون از آن‌ها تهیه کنند. آخرین مرحله نیز بیرون رفتن از محیط بازی توسط یک بالگرد است و تنها یک نفر نیز قادر به انجام چنین کاری خواهد شد. ترکیب ژانر بتل رویال با کشت و کشتار زامبی ها در واقع فوق العاده است و می تواند بسیاری از طرفداران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

عرضه بازی Dying Light 2 تاخیر خورده است و برعکس بقیه بازی ها نمی دانیم که چه زمانی نیز عرضه خواهد شد. اما تا آن موقع می توان تجربه بتل رویال نسخه اولیه را چشید. اگر بازی را خریداری کرده اید، همین الان می توانید Dying Light: Bad Blood را به صورت رایگان تجرب کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.