بازی GTA Trilogy Definitive Edition
یحیی رحیمی

انتشار بازی GTA Trilogy Definitive Edition برای موبایل تاخیر خورد

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1401 3 دیدگاه
5,671 بازدید

شرکت Take-Two طبق آخرین گزارش مالی منتشرشده، انتشار بازی GTA Trilogy Definitive Edition برای موبایل را تاخیر زده است. ریمستر سه گانه GTA برای موبایل قرار بود پس از انتشار کامل برای کامپیوتر و کنسول منتشر شود؛ اما به نظر می‌رسد که توسعه بازی همچنان ادامه دارد و این بازی در نیمه اول سال 2022 که به‌عنوان اولین زمان انتشار اعلام شد، منتشر نخواهد شد.

به گزارش پارسی گیم، راک‌استار خود را برای انتشار GTA Trilogy Definitive Edition در ماه آینده میلادی آماده می‌کرد و علاقه‌مندان به بازی موبایل قادر به تجربه بازی‌های محبوب جی تی ای توسط گوشی موبایل می‌شدند. گزارش مالی سالانه شرکت تیک‌تو نشان از تاخیر انتشار بازی دارد و نسخه موبایل هنوز آماده انتشار نیست. بنابر متن گزارش، انتشار ریمستر سه گانه GTA برای موبایل به آخر سال مالی جدید تغییر یافته است و در نتیجه بازی می‌تواند تا روز 31 دسامبر 2023 نیز تاخیر بخورد.

تاخیر بازی GTA Trilogy Definitive Edition ریمستر سه گانه GTA موبایل

تاخیر ریمستر GTA برای موبایل

انتشار نسخه کامپیوتر و کنسول ریمستر GTA با واکنش‌های منفی همراه شد. مشکلات فنی ریمستر جی تی ای به حدی بود که بازی‌کنان از سیاست‌های شرکت راک‌استار انتقاد کردند و این بازی جدید حتی به‌عنوان یکی از بدترین بازی‌های سال 2021 شناخته شد. راک‌استار نسخه کامپیوتر GTA Trilogy Definitive Edition را یک روز پس از انتشار حذف کرد تا مشکلات اصلی برطرف شوند. انتشار آپدیت‌های پیاپی در طی ماه‌های اخیر باعث شد تا بازی به پایداری برسد. مشکلات پیش‌آمده تأثیر چندان زیادی روی فروش بازی نگذاشته است و میزان فروش ریمستر GTA از ده میلیون نسخه گذشته است.

شرکت راک‌استار همان ابتدا و هنگام معرفی ریمستر سه گانه GTA، زمان انتشار نسخه موبایل را تائید نکرد. آن زمان گفته شد که نیمه اول سال میلادی 2022 به‌عنوان پنجره انتشار انتخاب شده است. در حالی که بسیاری از کاربران موبایل منتظر دریافت بازی هستند؛ گزارش مالی تیک‌تو نشان می‌‌دهد که بازی هنوز آماده نیست. به نظر می‌رسد که راک‌استار از انتشار ناقص بازی هراس دارد و اجازه تکرار اشتباه سال گذشته را نمی‌دهد.

مدیرعامل شرکت Take-Two مدتی پیش از عملکرد بازی GTA Trilogy Definitive Edition اظهار رضایت کرده بود و معتقد است که این بازی در بلندمدت فروش عالی خواهد داشت. گزارش اخیر این ناشر آمریکایی به دیگر بازی‌های راک‌استار از جمله GTA V می‌پردازد. بنابر آمار رسمی، میزان فروش بازی جی تی ای 5 از 165 میلیون نسخه عبور کرده است و انتشار ریمستر GTA V برای کنسول‌های جدید باعث رشد میزان فروش بازی شده است. اگر منتظر انتشار ریمستر GTA برای موبایل بودید، بهتر است اندکی بیشتر صبر کنید. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    دوستان ازش تریلر نیامده برا اندروید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sasan

    مهمان

    همون که انتشار نکردن بدون‌مشکلات بسازنش بعدش منتشر کنن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حسین در پاسخ به Sasan

      مهمان

      سلام به نظر من از موتور گرافیکی gta v استفاده کنن برای این سگانه اندروید خیلی عالی میشه