بازی Gears 5
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Gears of War ساخت بازی جدید را شروع کرده است

یحیی رحیمی 28 تیر 1400 بدون دیدگاه
245 بازدید

بازی Gears of War در طول سال‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین عناوین کنسول ایکس باکس تبدیل‌شده است. بازی Gears 5 توانست این مجموعه را به مسیر درست قدیمی برگرداند و نوید ساخت یک دنباله‌ی بی‌نظیر برای طرفداران این مجموعه باشد. بر اساس پروفایل لینکداین یکی از توسعه‌دهندگان استودیو The Coalition، ساخت یک بازی کاملاً جدید شروع‌شده و به نظر می‌رسد که این بازی ارتباطی با مجموعه Gears نداشته باشد.

استودیو The Coaltion اوایل سال جاری شمسی از پایان توسعه‌ی بازی Gears 5 و تمرکز روی پروژه‌های تازه خبر داد. این پروژه‌های جدید توسط موتور گرافیکی آنریل 5 ساخته خواهد شد و یکی از بی‌نظیرترین بازی‌های استودیو ازلحاظ گرافیکی خواهد بود. کار با موتور جدید، ساده نیست و به همین دلیل، از پروژه‌ای اولیه خبردار شدیم که قبل از توسعه نسخه جدید بازی Gears of War ساخته خواهد شد. بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، توسعه‌دهندگان بیش از شش ماه است که روی پروژه‌ای جدید کار می‌کنند.

The Coalition New game

توسعه‌دهندگان ارشد استودیو در چند وقت اخیر، برنامه‌ریزی برای معرفی یک اثر جدید را رد کرده‌اند و فعلاً به پشتیبانی از بازی Gears 5 ادامه خواهند داد و قرار است که محتوای تازه‌ای مانند آیتم‌های تزئینی تحت آپدیت Operation 8 منتشر شود. استودیو در ماه مه میلادی گفته بود:‌ «حال که به بازی‌های آینده نگاه می‌کنیم، هیجان‌زده‌ایم که تمام منابع خود را روی توسعه بازی‌های نسل آینده توسط موتور آنریل 5 متمرکز کنیم. استفاده از موتور جدید کار آسان نخواهد بود و به همین دلیل، فعلاً از هیچ پروژه و بازی تازه‌ای رونمایی نمی‌کنیم»

دمو بازی Gears

دمو جدید با موتور آنریل 5

استودیو The Coalition قرار است هفته‌ی آینده یک دمو از موتور آنریل 5 را در رویداد GDC 2021 به نمایش بگذارد. این دمو به‌منظور نمایش قدرت این موتور و فعالیت‌های اخیر استودیو به نمایش گذاشته خواهد شد. دمو جدید که Alpha Point نام دارد، توسط کارگردان فنی استودیو به علاقه‌مندان نمایش داده خواهد شد و حدود یک ساعت طول خواهد کشید. این رویداد نیمه‌شب چهارشنبه و ساعت 00:50 به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد و می‌توانید آن را از طریق اکانت یوتیوب ایکس باکس و استودیو تماشا کنید.

مت بوتی، مدیر استودیوهای ایکس باکس، هفته‌ی گذشته در مورد عناوین در دست‌ساخت اظهارنظر کرده بود و گفته بود که قرار نیست تمامی بازی‌های جدید، دارای سرویس آنلاین باشند و تعدادی از آن‌ها عناوین داستانی و آفلاین خواهند بود. وی گفته بود:

Matt Bootyما هیچ استراتژی یا قانون به خصوصی نداریم که ما را مجاب به ساخت بازی‌های آنلاین کند. برای نمونه Psychonauts را در نظر بگیرید، احتمالاً بازی Psychonauts 3 را بسازیم و خب من قرار نیست طراح بازی را مجاب کنم که برو و حتماً آن را بسازم، بافهم تاریخچه‌ بازی‌های این استودیو، نیازی به ساخت یک اثر آنلاین با فصل‌های مختلف و پشتیبانی پنج‌ساله نمی‌بینم.

پروفایل لینکداین توسعه‌دهنده بازی Gears of War ، نشان از ساخت یک بازی کاملاً جدید دارد و ممکن است به‌زودی در مورد آن، اطلاعاتی کسب کنیم. نظر شما چیست؟‌

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.