بازی Project Cars
یحیی رحیمی

بازی‌های Project Cars 4 و F1 23 در دست ساخت هستند

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
283 بازدید

استودیو Codemasters Ceshire به تازگی در استودیو Criterion Games ادغام شده است تا نسخه بعدی بازی نید فور اسپید ساخته شود. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که شرکت الکترونیک آرتز در حال ساخت چندین بازی مسابقه‌ای و رانندگی برای سال آینده میلادی است و تمام بازی‌های جدید تجربه‌ای کامل و مخصوص نسل آینده خواهند بود. این‌طور که به نظر می‌رسد بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی همانند Project Cars 4 و F1 23 در دست ساخت هستند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Exputer، استودیو بیرمنگام Codemasters روی مجموعه بازی فرمول یک تمرکز کرده است؛ این بازی احتمالا نسخه جدید مجموعه F1 است. تام اندرسون گزارش کرده است که بازی Project Cars 4 نیز توسط استودیو Slightly Mad ساخته می‌شود و توسعه آن در جریان است. این بازی است که قرار است در سالهای آینده میلادی منتشر شود و به صورت کامل برای کنسول‌های نسل جدید ساخته می‌شود.

بازی F1 23 و Project Cars 4

F1 23‌ و Project Cars 4‌ در راه انتشار

بنابر گزارش منتشر شده، نسخه جدید بازی‌های مسابقه‌ای الکترونیک آرتز برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و به ریشه‌های خود بازخواهد گشت. EA در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی در سال 2024 است و فعلا مدت‌ها تا معرفی و انتشار آنها باقی مانده است. این زمان و پلتفرم‌ها برای دو بازی F1 23 و Project Cars 4 اعلام شده و جزئیات دیگری در مورد بازی‌های مسابقه‌ای دیگر نیز مطرح شده است.

در مورد نسخه جدید مجموعه بازی WRC باید بگوییم که انتشار سالانه یک نسخه جدید برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر تا سال 2027 برنامه ریزی شده است. نکته قابل توجه در مورد این بازی آن است که توسعه نسخه جدید WRC با آنریل انجین پیش می‌رود و توسعه‌دهندگان از موتور مخصوص EA استفاده نخواهند کرد. استودیو کدمسترز مدتی پیش از بازی F1 22 رونمایی کرد؛ نسخه جدید مجموعه بازی فرمول یک به دنبال ارائه تجربه‌ای واقع‌گرایانه است و تغییراتی مهم در بازی ایجاد شده‌اند.

نسخه جدید بازی F1 قرار است با تغییرات گسترده در موتور گرافیکی منتشر شود و به نظر می‌رسد که توسعه آن مدتهاست شروع شده است. بخش F1 World امسال معرفی می‌شود تا بخش فعلی F1 Life را با جت‌های خصوصی و نمایش زندگی واقعی رانندگان رقابت‌های اتومبیل‌رانی غنی کند. به‌تازگی ویدیوی گیم‌پلی بازی نید فور اسپید موبایل درز پیدا کرده است؛ این بازی دیگر پروژه شرکت EA است که بر اساس نقشه بازی نید فور اسپید هیت ساخته شده است.

در حال حاضر هیچ صحبتی از ساخت نسخه بعدی بازی Burnout مطرح نشده است و همچنین مجموعه بازی GRID نیز در مخمصه است و EA به هیچ‌وجه از عملکرد بازی GRID Legends رضایت ندارد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی‌های F1 23 و Project Cars 4 در ماه‌های آتی باشید.

منبع:‌ GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.