یحیی رحیمی

اسکرین شات های بازی F1 2019 نشان از پیشرفت گرافیکی فوق العاده دارد

یحیی رحیمی 6 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,037 بازدید

Codemasters با شروع فرانچایز F1 تغییرات زیادی در زمینه بازی های ماشین سواری و مسابقه ای پدید آورد. بعد از بازی آن‌ها بود که به یک باره واقعیت گرایی و رئالیسم برای همه مهم شد. این استدیو مدت هاست که به ساخت بازی های ماشین سواری مشغول است و قرار است امسال با نسخه دیگری از Grid نیز ما را هیجان زده کند. این تنها بازی نیست که روی آن کار می شود و F1 2019 نیز مدت هاست که در حال توسعه و ساخت است.

Codemasters به دنبال ایجاد تغییراتی نسبت به نسخه های پیشین این فرانچایز است و اهداف بلند پروازانه ای برای آن در نظر گرفته است. به تازگی یک سری اسکرین شات ها از F1 2019 منتشر شده است و به نظر می رسد که این بازی تغییرات گرافیکی فراوانی داشته است و به واقعیت شباهت زیادی پیدا کرده است.
می توانید در زیر به این تصاویر نگاهی بیندازید و با نگاه به آن‌ها می توانید مقایسه ای جالب داشته باشید و تصاویر از هر دو بازی F1 2019 و بازی F1 2018 گرفته شده است. در تصاویر شاهد شهرهایی مانند موناکو هستیم و همچنین با یک نگاه می شود فهمید که نورپردازی و جلوه های بصری بازی پیشرفت زیادی داشته است. با نگاهی نزدیک به تصاویر نیز می توانید جزئیات بیشتری را از محیط ببینید.

F1 2019 ادامه نسخه های پیشین بازی است و معمولا بازی هایی که به این شکل هستند، تغییرات زیادی را در نسخه های جدید قرار نمی دهند و تنها به آپدیت خودروها و رانندگان می پردازند. به نظر می رسد F1 2019 قرار است برعکس بقیه تغییرات زیادی داشته باشد. قرار است که این بازی جذاب در تاریخ 28 ژوئن یا 7 تیر برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و البته رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نظر خود را در مورد تصاویر برایمان در زیر به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.