Dirt 5
یحیی رحیمی

بازی Dirt 5 برای دومین دفعه تأخیر خورد

یحیی رحیمی 18 شهریور 1399 بدون دیدگاه
559 بازدید

بازی Dirt 5 ازجمله اولین عناوینی بود که در استریم زنده Xbox Inside معرفی شد. استودیو Codemasters تاریخ انتشار بازی را مدتی پیش از نهم اکتبر میلادی به شانزدهم اکتبر منتقل کرد اما بار دیگر شاهد تأخیر خوردن بازی هستیم. تاریخ انتشار بازی این بار به ‌روز 6 نوامبر میلادی منتقل‌شده است.

استودیو بیانیه‌ای کوتاه در اکانت توییتر خود منتشر کرده و دلیل اتخاذ تصمیم گرفته‌شده را بیان کرده است: « به‌منظور استفاده از زمان انتشار کنسول‌های نسل بعدی که انتظار می‌رود در فصل تعطیلات عرضه شوند، چنین تصمیمی را گرفته‌ایم.» Codemasters در آخر گفته که تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی تا ماه نوامبر منتشر خواهد کرد و از لیست تمامی اتومبیل‌های موجود و ویژگی‌های نسخه مخصوص کنسول‌های نسل آینده باخبر خواهیم شد.

بازی Dirt 5 تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسل قبل داشته و بازیکنان برای اولین بار قادر به ایجاد مسابقات اختصاصی خود با طراحی کامل هستند. این بخش از بازی که Playgrounds نامیده می‌شود، اجازه طراحی مسابقات و اشتراک‌گذاری آن با سایر کاربران را می‌دهد. با توجه به مودهای مختلف بازی و قابلیت ایجاد کورس های حرفه‌ای، محتوای غنی از سوی کاربران تولید خواهد شد که ارزش تجربه بازی را بالا می‌برد.

استودیو بخش Career اختصاصی با حضور شخصیت‌ها و صداپیشه‌های معروفی مانند تروی بیکر را آماده کرده است و برای اولین بار است که یک بخش داستانی غنی در یک عنوان مسابقه‌ای را شاهد هستیم. توسعه‌دهندگان Dirt 5 از ویژگی‌های فنی کنسول‌های نسل نهم بهره برده‌اند و قول ارائه بازی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از ویژگی Ray-Tracing را داده‌اند. همان‌طور که خواندید، بازی Dirt 5 روز ششم نوامبر برابر با 16 آبان شمسی منتشر خواهد شد.

  1. مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Dirt 5 روی PC منتشر شد
  2. جزئیات بخش Career بازی Dirt 5 مشخص شد: وجود داستان و حضور اسپانسرها

 منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.