بازی Dune
یحیی رحیمی

شرکت Funcom برای بازی جهان آزاد Dune استخدام می‌کند

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
158 بازدید

شرکت Funcom از جمله استودیوها و ناشران مستقل بازی‌های ویدیویی که از سال 1993 شروع به کار کرده است؛ خبر از ساخت بازی جهان آزاد Dune با المان‌های سبک بقا داد. این استودیو برای بازی نسل آینده تلماسه استخدام می‌کند و به دنبال توسعه‌دهندگان خبره برای خلق تجربه‌ای جهان‌آزاد و منحصر به فرد است.

به گزارش پارسی گیم، ساخت بازی جدید در سال گذشته میلادی تائید شد. این بازی قرار بود بر اساس Conan Exiles از جمله دیگر بازی‌های استودیو فانکام ساخته شود. آگهی استخدامی بازی جدید بدین شرح است: «فانکام از دهه نود میلادی تجاربی فراموش‌نشدنی با خلق جهان‌های وسیع و کسب موفقیتی ادامه‌دار با بازی‌هایی مانند Conan Exiles ثبت کرده است. در حالی که تیمی از توسعه‌دهندگان با تجربه با 30 ملیت مختلف گرد هم آوردیم؛ حال به دنبال صداهای تازه‌ای برای افزودن به بلندپروازانه‌ترین پروژه خود در سیاره آراکیس هستیم».

بازی Dune تلماسه

بازی جهان‌آزاد Dune

استودیو در ادامه افزود که اگر می‌خواهید بخشی از تیم سازنده بازی نسل آینده در سبک بقا باشید؛ بهتر است که درخواست کار خود را ثبت کنید. استودیو در ادامه از ساخت بازی Dune صحبت کرده است و نوشته است که ساخت دنیایی پویا و در حال تغییر با وجود ماسه‌های در حال حرکت چالش و رؤیای بزرگی است که به کمک توسعه‌دهندگان باتجربه به واقعیت تبدیل خواهد شد. گفتنی بازی تلماسه با همکاری استودیو ژاپنی Nukklear ساخته می‌شود.

شرکت Funcom در سال 2019 حق امتیاز ساخت بازی از دنیای تلماسه را خرید. این لایسنس به آن‌ها اجازه ساخت بازی اقتباسی را می‌دهد. در حال حاضر یک بازی دیگر از تلماسه به نام Dune Spice Wars در دست ساخت است که اثری استراتژی و با المان‌های متفاوت است. نسخه اولیه بازی به‌صورت محدود برای کاربران استیم منتشر شد و اگر طرفدار این جهان وسیع هستید؛ می‌توانید در روند آزمایش بازی شرکت کنید.

بازی Dune دومین بازی از مجموعه تلماسه به‌حساب می‌آید که توسط Funcom ساخته می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، بازی اول یک اثر استراتژی هم‌زمان 4X است. استودیو فانکام برای ساخت بازی تلماسه نیازمند توسعه‌دهندگان مختلف است. برای نمونه فرصت شغلی برای طراح‌های هنری، گیم‌پلی و مهندسان فنی پیش‌آمده است. استودیو نیازمند چندین تولید‌کننده است و مشاغل مختلفی در صفحه فرصت‌های شغلی درج شده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازی Dune در دست نیست و تنها می‌دانیم که با یک اثر جهان آزاد در سبک بقا روبه‌رو هستیم که برای کنسول‌های نسل آینده و احتمالاً کامپیوتر منتشر می‌شود. از آنجایی که شرکت فانکام به‌عنوان ناشر نیز فعالیت می‌کنید؛ بعید است که شرکت دیگری در فرایند نشر دخالت داشته باشد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.