دانلود بازی Dune Spice Wars برای PC
دانلود بازی Dune Spice Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dune Spice Wars برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
6,538 بازدید

دانلود بازی Dune Spice Wars برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته‌اند و سبک متفاوتی از سرگرمی دیجیتال را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند. بازیکن در چنین بازی‌هایی درگیر کنترل نیروهای جنگی، روابط دیپلماتیک و تصمیم‌های مهم استراتژیک می‌شود و به‌نوعی انگار در حال تجربه یک شطرنج با مهره‌های فوق پیشرفته و پیچیده است. زیرشاخه 4X در چنین بازی‌هایی ابعاد گسترده‌تری از نقشه‌ها را در اختیار بازیکن قرار داده و عمده گیم پلی به تصمیم‌های مهم استراتژیک و قرار دادن نیروها در نقشه اختصاص دارد، به‌نوعی انگار در حال تجربه یک بوردگیم دیجیتالی هستید. بازی Dune Spice Wars از استودیو Shiro Games عنوانی در همین سبک بوده که بر اساس دنیای جذاب و علمی تخیلی سری محبوب Dune ساخته شده است.

اگر جدیدترین فیلم سری Dune را مشاهده کرده باشید، دنیای بازی کاملاً بر مبنای آن طراحی شده است. بازی در آینده‌ای دور جریان دارد که نسل بشر به پیشرفت‌های عظیمی در تکنولوژی دست یافته و به سیارات مختلفی سفر کرده است. ماده ارزشمند و گران‌قیمتی به اسم Spice در یکی از این سیارات کشف شده که سفرهای کهکشانی را ممکن می‌کند و به‌عنوان سوخت و ماده شفابخش قابل استفاده است. این ماده فقط در سیاره Arrakis یافت می‌شود و شما در قالب یکی از جناح‌های موجود باید کنترل سیاره را در دست بگیرید.

پس از انتخاب گروهی که می‌خواهید در نقش آن‌ها قرار بگیرید، وارد نقشه‌ای وسیع شده و ساخت و ساز و روابط دیپلماتیک خود را گسترش می‌دهید. گیم پلی باوجود عناصر 4X به صورت لحظه‌ای یا Real Time طراحی شده و مبارزات بین نیروهای جنگی را به شکلی اکشن و طبیعی مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید برای هر مشکل راهکار نظامی داشته باشید یا برعکس از طریق گفت و گو و دیپلماسی پیش بروید. تنوع بالایی از انواع نیروهای نظامی و ساختمان‌ها وجود داشته و عمق گیم پلی را بیشتر کرده‌اند. علاوه بر این دنیای Dune با سبک و سیاقی که در فیلم مشاهده کرده‌اید همخوانی داشته و تصاویر آشنا در آن به‌وفور پیدا می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Total War: Rome را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dune Spice Wars برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel Core i5 2.5 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1050 or AMD equivalent
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel Core i7 2.8GHz or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1080 or AMD equivalent
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A 4X real-time strategy game from the developers of the critically acclaimed Northgard. Set in Frank Herbert’s groundbreaking Dune universe, you must lead your faction and battle for control and dominance over the harsh desert planet of Arrakis.
Spice is the most valuable resource in the universe. The spice extends life, expands consciousness, and makes interstellar travel possible. Found only on Arrakis, it is sought by the most influential forces in the universe. Play as one of several factions, including House Atreides, House Harkonnen, the Smugglers, and the native Fremen, and compete for power over Dune and the spice.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.