دانلود بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute برای PC
دانلود بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,397 بازدید

دانلود بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute برای کامپیوتر

اگر از گیمرهای قدیمی باشید، تجربه بازی‌های آرکید می‌تواند برای بسیاری از شما حکم نوستالژی و سفری به خاطرات گذشته را داشته باشد. امروزه در کنار بازی‌های مدرن و جدید، عناوینی با سبک و سیاق کلاسیک و قدیمی نیز منتشر می‌شوند که همان گیم پلی هیجان‌انگیز، گرافیک ساده و حس و حال نوستالژی را به خورد بازیکنان می‌دهند. بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute از استودیو CITY CONNECTION یکی از همین عناوین بوده که شما را درگیر مبارزات فضایی در سطح کهکشان می‌کند تا با شلیک لیزر و کنترل جنگنده مدرن خود، دشمنان را از بین ببرید.

نسخه اصلی بازی در سال 1995 منتشر شده و نسخه فعلی در واقع بازسازی و بهینه‌سازی آن برای اجرا شدن روی سیستم‌های امروزی است. شما با ورود به بازی، محیطی دوبعدی و رنگارنگ در کهکشان را می‌بینید که مملو از مبارزات جذاب و هیجان‌انگیز است. با کنترل سفینه فضایی جنگی خود و شلیک کردن، باید در مراحل چالش‌برانگیز بازی پیش بروید و دشمنان را در سبک شوتر آرکید از بین ببرید.

بازی در کنار عناصر کلاسیک و اصیلش، ویژگی‌های جدیدی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانید تجربه لذت‌بخش‌تر و ساده‌تری از این عنوان آرکید داشته باشید. قابلیت آهسته کردن زمان، اجرای دوباره مراحل، ذخیره‌سازی سریع، جدول رده‌بندی امتیازها و انتخاب مراحلی که قبلاً شکست داده‌اید از جمله این ویژگی‌های جدید هستند. گیم پلی سراسر اکشن و هیجان‌انگیز بازی که طعمی خوب از نوستالژی آرکید را در کنارش دارد، بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute به گزینه‌ای مناسب برای هر گیمری تبدیل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hotline Miami را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Layer Section and Galactic Attack S Tribute برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: برای اجرای بازی کنترلر نیاز است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Core i5-8500 3.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel UHD Graphics 630
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Released in 1995 by Taito, Layer Section is the home console version of the arcade game RayForce, a vertical shooting game. Players control X-LAY, a mobile weapon equipped with lock-on lasers and battle against the Con-Human system for the survival of humankind.
You can also play Galactic Attack, the overseas release of Layer Section.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.